Wpis z mikrobloga

Mirasy, jak dokładnie wygląda sprawa z rękojmią, czy zawsze można się domagać wymiany na ten sam lub podobny sprzęt?

Jakiś czas temu kupiłem w Media Markt powerbank od Samsunga, od tego czasu użyłem go dosłownie ze dwa razy, po czym po prostu przestał się ładować - nadal ma ok. pół pojemności i można nim naładować inny sprzęt, ale jego samego nie da się w żaden sposób. Poleciałem do ww. sklepu z wypełnionym wzorem rękojmi, gość sprawdził sprzęt i od razu chciał oddawać kasę, no to powiedziałem, że interesuje mnie wymiana, a nie zwrot pieniędzy (zwłaszcza, że sprzęt kupiłem w promce -50% xD). Pracownik sprawdził model, powiedział, że nie mają już takiego na stanie (faktycznie na stronce widnieje jako niedostępny) i nic nie może z tym zrobić.

Istnieje jakieś inne wyjście oprócz zwrotu pieniędzy? Można domagać się wymiany na podobny sprzęt, tj. inny powerbank od Samsunga o tej samej pojemności? Jeżeli nie, to lepiej wziąć zwrot gotówki czy spróbować z reklamacją? A może uderzać z tym bezpośrednio do Samsunga?

#powerbank #elektronika #mediamarkt #samsung #rtv
  • 4
@Zelazko_MPM: według kc sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany jeśli jest to niemożliwe lub jeśli dla niego to nadmierny koszt. Wymiana na inny sprzęt odpada. Spróbuj reklamacji z tytułu gwarancji, prawdopodobnie układ ładowania do wymiany