Wpis z mikrobloga

Infolinia i obsługa zamówień #lego to jakiś żart. Infolinię obsługuje dwóch kolesi. Bardzo mili i niby to nie ich wina, że system jest taki, a nie inny, ale mogłoby to działać sprawniej, bo czeka się 20-30 minut na połączenie. Jeśli kupiliście coś z Bricklink Designer Program i wybraliście płatność paypal to ściągają to z konta, a potem oddają. Co jest ok, bo nie zamrażają pieniędzy na ponad 9 miesięcy. Tyle, że po tych ponad 9 miesiącach ponawiają próbę płatności. Jeśli nie macie środków na koncie paypal to nie ma już możliwości ponowienia płatności w tej formie nawet jak do nich zadzwonicie. Trzeba mieć kartę kredytową. Do tego nie wysyłają żadnej informacji o tym, że nie przeszła płatność. Jedyna informacja jest widoczna po zalogowaniu na stronie lego i sprawdzeniu zamówień. Jak ktoś rzadko tam zagląda to może przegapić i mu anulują zamówienie.
  • 12
  • Odpowiedz
@Polanin: Ale czekaj co? Mogłeś zmienić płatność na kartę kredytowa? Mi kobita na infolinii powiedziała ze jak była płatność paypal to już nic nie mogą zrobić i zamówienie przepadło bo umowa z paypal zabrania im pobrać środki w inny sposób
  • Odpowiedz
@Polanin: Miałem podobny problem z zamówieniem z BLDP. Pobrali kasę z karty i zwrócili, a jak już mieli wysyłać, to chcislem użyć nowej karty i nie da się tego zrobić z poziomu strony. Musiałem dzwonić do obsługi klienta i bez problemu to poszło. Anglojęzyczna obsługa klienta robi robotę. Nie pamiętam czy długo czekałem na połączenie, ale chyba nie. Mogę polecić obsługę klienta Lego w Slough.
  • Odpowiedz
Mogę polecić obsługę klienta Lego w Slough.


@hoppek: Polska obsługa też jest chyba tam. Jak do mnie oddzwaniali to zidentyfikowało numer własnie jako Slough.
  • Odpowiedz