Aktywne Wpisy
Ale się inba u mnie w firmie odwaliła, jaja jak berety xD
Ogólnie mamy taki team kozaków do obsługi kluczowego, zamożnego klienta z Niemiec - dużego koncernu z branży energetycznej. Szef software house'u jak w sierpniu podpisał kontrakt na ten projekt to miesiąc uradowany chodził. Wszyscy najlepsi devowie mieli rzucić to, co akurat robią i tam przejść. Każdemu dał przy okazji delikatną podwyżkę, by zmotywować chłopaków do dowiezienia, bo jakby się udało,
Ogólnie mamy taki team kozaków do obsługi kluczowego, zamożnego klienta z Niemiec - dużego koncernu z branży energetycznej. Szef software house'u jak w sierpniu podpisał kontrakt na ten projekt to miesiąc uradowany chodził. Wszyscy najlepsi devowie mieli rzucić to, co akurat robią i tam przejść. Każdemu dał przy okazji delikatną podwyżkę, by zmotywować chłopaków do dowiezienia, bo jakby się udało,
nieocenzurowany88 +179
Nie chcę wam psuć zabawy, ale na PO będziecie tak samo #!$%@?ć jak na pisiorów, bo to jest tak naprawdę jeden #!$%@?. Trzeba być naprawdę naiwniakiem lub mieć poniżej 25 lat by myśleć inaczej.
#sejm
#sejm
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ubiegłego wieczoru po jednym niedostarczonym zamówieniu, zgłoszeniu reklamacji i zwrocie środku przez Uber Eats, zamówiłam drugie z tej samej restauracji i znów ta sama sytuacja (choć dostawca tym razem inny) - status dostarczone przed czasem ale zamówienie nie dojechało i przy drugim zamówieniu obsługa klienta odmówiła zwrotu środków...
Po raz pierwszy okradziono mnie dzisiaj na kilkadziesiąt złotych na dostawie jedzenia, ale z moich obserwacji wynika, że ten proceder z niedostarczonymi zamówieniami jest coraz powszechniejszy, a skoro Uber Eats przekłada odpowiedzialność za niedostarczone zamówienie na zamawiającego i to zamawiającego posądza o oszustwo (bo tak odczytuję odmowę zwrotu środków), to jeszcze się do tego procederu przyczyniają. W poprzednich latach nigdy nie było takich zdarzeń (raz przytrafiło się, że dostawca nie dostarczył jedzenia bo po drodze przytrafił mu się wypadek, ale zostałam o tym poinformowana i zwrócono koszty).
Czekam na uzasadnienie odmowy zwrotu środków ze strony obsługi klienta, ale jakoś milczą od dłuższego czasu. No cóż, zamawiałam u nich sporo, to chyba wyjdzie mojemu zdrowiu i portfelowi na dobre jeśli ograniczę ilość zamawianych fast foodów ( ͡° ͜ʖ ͡°)