@md5sum: Waga całego roweru (ze wszystkim co jest na nim zamontowane ale bez śmieci w sakiewkach i z pustymi bidonami) to 9,8kg. Sama rama ze śrubkami powkręcanymi we wszystkie otwory montażowe to równo 2kg. Co do tłumienia drgań, to karbon jest o wiele lepszy. Tytan pod tym względem jest taki sam jak aluminium.
@s---k: Jakoś pod koniec podstawówki, może na początku szkoły średniej zobaczyłem w jakimś katalogu rower z tytanową ramą i od tamtej pory "chorowałem" na taki sprzęt. W końcu przyszedł czas żeby sobie taki sprawić i ze wszystkich rowerów które do tej pory miałem, na tym jeździ mi się najlepiej :D
@s---k: Nie, to nie to :) Geometria jest w zasadzie taka sama jak w moim poprzednim rowerze. Tzn rama jest trochę inna ale mostek też jest inny, więc kierownica czy klamkomanetki są tak samo ustawione względem suportu czy siodełka jak w poprzednim.
Nie ma co ukrywać, że karbon jest lepszym materiałem do budowy roweru. Oprócz tego że lepiej tłumi drgania, to jeszcze jest znacznie lżejszy.
Było dziś trochę niezłej jakości szutrów :)
#rowerowyrownik
Skrypt | Statystyki
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Co do tłumienia drgań, to karbon jest o wiele lepszy. Tytan pod tym względem jest taki sam jak aluminium.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@s---k: Nie, to nie to :) Geometria jest w zasadzie taka sama jak w moim poprzednim rowerze. Tzn rama jest trochę inna ale mostek też jest inny, więc kierownica czy klamkomanetki są tak samo ustawione względem suportu czy siodełka jak w poprzednim.
Nie ma co ukrywać, że karbon jest lepszym materiałem do budowy roweru. Oprócz tego że lepiej tłumi drgania, to jeszcze jest znacznie lżejszy.