Wpis z mikrobloga

Hej, mam problem z xiaomi odkurzacz taki jak na zdj.
po gwarancji pół roku
po sprzątaniu wraca do bazy, dokuje i niby ok, ale co chwila jest komunikat "charging", bateria się ładuje, ale komunikat jakby cały czas się dokował.
druga sprawa odkurzacz co pewien czas wylogowuje się z apki.
mam info w apce "offline", muszę na odkurzaczu robić reset wifi i ponownie wyszukiwać go w aplikacji.
jak to naprawić, z góry dziękuję za pomoc.
#xiaomi #viomi #robotsprzatajacy #odkurzacz
valdman - Hej, mam problem z xiaomi odkurzacz taki jak na zdj.
po gwarancji pół roku...

źródło: comment_1658709026AmPgGFaxjZQ0hQstJRpgxw.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@valdman: to ze sie wylogowuje, to akurat nic nowego - tez tak mam. Pierwsza sprawa - moze baterie juz szlag trafil, ja w swoim wymienilem, bo zaczal sie wylaczac podczas sprzatania i smiga jak nowy.
  • Odpowiedz
@abad0n: wylogowuje na następny dzień.
zalogowałem, wyciszyłem dźwięk, dzisiaj po sprzątaniu znowu już krzyczy co 10s "charging" znowu reset wifi, wyciszyć.....
  • Odpowiedz
20m2 i 17% baterii ubyło,


@valdman: zależy bardziej od tego jak długo jeździ. Moje mieszkanie 71 m2 S7 MaxV objeżdża w około godzinę i stan baterii na koniec to około 75%.
  • Odpowiedz
@Drmscape2: próbuję ustalić co może być powodem, że co pewien czas pod zadokoowaniu cały czas komunikuje "charging" taki sam komunikat jakby właśnie podjechał do stacji.
czyściłem styki.... dalej to samo
  • Odpowiedz