Wpis z mikrobloga

Cześć,
Zastanawiam się nad wyborem kierunku studiów, dokładniej pomiędzy Elektrotechniką, a Mechaniką i Budową Maszyn na #pollub. Jeśli ktoś studiował na którymś z tych kierunków to chętnie przeczytam opinie i doświadczenia z nimi związane. Dodam, że chodziłem do liceum i nie mam doświadczenia z tymi kierunkami jednak myślę, że obydwa by mnie zaciekawiły. Co do matury to miałem z mat. PP 96%, PR 72%, ang. PP 90%, PR 76%, polski 59%, z fizyki nie byłem najlepszy i nie pisałem. #elektrotechnika #mechanikaibudowamaszyn #studia
  • 9
  • Odpowiedz
@MaKac: Elektrotechnika daje ci na pewno szersze perspektywy i lepsze pieniądze. Po niej masz otwartą furtkę do wielu sektorów i możesz stale się przebranżawiać - budowlanka, elektroenergetyka, energoelektronika, automatyka przemysłowa, okrętownictwo itp. Jeżeli chodzi o same studia to na elektrotechnice fizyką zbytnio nie ma co się przejmować, z kolei na mechanice możesz mieć fizykę techniczną i z tego co słyszałem to nie jest łatwa. Dodatkowo jeżeli jesteś po liceum to
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MaKac: Mój znajomy z klasy studiuje elektrotechnike na pollub, miał 38% z podstawowej matmy, fizyki i rozszerzonej matmy nie pisał, aktualnie jest na 3 roku bez żadnego warunku. Z rozmów z nim i porównując je do elektrotechniki na PW gdzie studiuje, jest taka bardziej "elektryczna" programowania, elektroniki czy automatyki tam nie znajdziesz, ale przedmiotów ściśle elektrycznych jest większość. Minusem jest matma która jest strasznie rozbita i mają ja nawet chyba
  • Odpowiedz
@null_0: Studiowałeś Elektrotechnikę czy inny kierunek? Fizyka wraz z początkiem studiów zaczyna się od "zera" czy uczelnia oczekuje, że materiał z liceum jest już opanowany? I czy poza studiami jest czas na np. siłownie i jakąś pracę dorywczą, bo na tym również mi zależy.
  • Odpowiedz