Wpis z mikrobloga

@btlnmrvrlg: jakiś czas temu stworzyłem taki render, od tego czasu siadałem czasami do tej sceny i odrobinę ją urozmaiciłem cały czas starając się używać proceduralnych materiałów, roślinności opartej na systemach cząsteczkowych. Jedyne ręcznie malowane elementy tutaj to tekstury kaczek (zarówno tekstury jak i modele ptaków to dzieło mojej narzeczonej, nie moje). Myślę nad dodaniem tutaj jeszcze drobnych przedmiotów (jakiś wóz, skrzynie i beczki z towarami, stojaki na broń dla strażników przy bramie), wstawieniem kilku postaci (jak zakupię Marvelous Designer w celu wykonania strojów), przeprojektowaniem drzew w bardziej przemyślany sposób i uzupełnieniem roślinności kilkoma krzewami.

#blender #grafika3d #gry
btlnmrvrlg - @btlnmrvrlg: jakiś czas temu stworzyłem taki render, od tego czasu siada...

źródło: comment_1657311190WVJ00hueMij3d40UPUC0nn.jpg

Pobierz
  • 7
@Gorion103: tylko proceduralne głównie dlatego, że jestem programistą i tworzenie takich jest dla mnie bardziej intuicyjne, przyjemniejsze i łatwiejsze. W ramach tej sceny chciałem zobaczyć jaki efekt można uzyskać w ten sposób.