Wpis z mikrobloga

Jak się kończy krótka historia z #alto. Ano waleniem w chu....
Dzisiaj dotarł zestaw zamówiony jakimś cudem #lego 10270. Jakimś cudem udało się zamówić coś czego nie mają na magazynie. Oczywiście rozpierdzielone opakowanie jak pisaliście, wygląda na uszkodzenie magazynowe.
Obsługa klienta drogą mailową to dramat i mają #!$%@? na kupujących. Najpierw proponowanie zestawu o wiele droższego, a potem próba kulturalnego wymuszenia anulowanie zamówienia. Twierdzą, że nie mają zaplanowanych dostaw i nie wiadomo kiedy będzie zestaw dostępny. Pyk za 3 dni znowu zestaw 10270 w sprzedaży. Jakakolwiek próba dogadania się spełza na niczym. Odpisują jak automat by tylko pozbyć się klienta.
Qullion - Jak się kończy krótka historia z #alto. Ano waleniem w chu.... 
Dzisiaj do...

źródło: comment_1657125263gX7Yk3WAZldE3bsIxxp7U4.jpg

Pobierz
  • 25
@Qullion: To jest chyba pierwszy taki wpis na tagu. Zwykle ludzie nigdy nie mieli problemu z alto i zawsze wzorowo zabezpieczali paczki z Lego. Daj znać jak to się rozwinie.
@hoppek: jeżeli chodzi o opakowanie to był to karton z automatu dostosowany do zawartości i bez wypełniaczy. Niemożliwe jest uszkodzenie zawartości w ten sposób w czasie transportu w firmie kurierskiej. Mniejszy zestaw nie został uszkodzony.
@BLOODLINE: Nie zamawiałem nigdy z alto, ale widziałem różne zdjęcia, które ludzie wrzucali i wyciągnąłem wnioski po tych zdjęciach. Na 10 dobrych paczek zawsze znajdzie się jakaś jedna, która może być gorzej zapakowana.
@BLOODLINE: @hoppek: Ja kilka razy zamawiałem z alto i za każdym razem miałem zapakowane w dużo większy karton i gigantyczne ilości tych plastikowych wypełniaczy, wszystko przychodziło w stanie idealnym. Raz dostałem uszkodzoną paczkę, ale to akurat firma kurierska wzięła na siebie, bo coś ją konkretnie zalało. Tylko fakt, że ostatni zakup robiłem parę miesięcy temu.
@Qullion: tak wgl. to też pisałem wczoraj na chacie z supportem czy wymienią, mam zwrócić czy zwrócą 88zł od sztuki i to zostawię to mi napisała żebym napisał do serwisu, więc dobrze że nie zacząłem marnować na nich czas wypełniłem formularz zwrotu, formularz denny a listu przewozowego brak i ma z tego co pisało wypełnić go kurier go odbiorze ( _)
@Qullion: Ja to nie rozumiem tych wszystkich zachwytów o al.to na tym tagu. Ceny to może mieli konkurencyjne ale z 2 lata temu, teraz to już nie wygląda tak fajnie a nawet jak jest promocja czy atrakcyjna cena to koszty wysyłki znacznie je niwelują przy mniejszych setach. W ich pakowaniu też nie widzę niczego nadzwyczajnego w porównaniu do innych sklepów co miałoby ochronić moje lego przed rzutem lub przygnieceniem ciężką paczką.
@Dizel_AHTUNG: przesyłki z al.to docierają głównie pocztą polską i właściwie większość z nich nie była uszkodzona w transporcie, jak już to na magazynie. Problemem są rozwalone zestawy kupione na promocji bo można jedynie zwrócić i odzyskać kasę, nie ma bonusów czy wysyłki pełnowartościowego towaru.
Z amazonem natomiast jest tak, że ceny są niższe, da się z nimi dogadać bo obsługa klienta traktuje ludzi poważnie i nawet jak towar jest uszkodzony to