Wpis z mikrobloga

@Esarmist: No jak sam pracowałem z klientami to zdarzały się kwiatki pokroju:
- bo kurier przychodzi 3 raz i 3 raz nie ma wydać z 100zł
- a skąd taka cena? Czemu tak drogo? Koleżanka kupiła w X taniej
- Dzień dobry nie działa u państwa karta lojalnościowa, (bo była od konkurencji)
-Dzień dobry chce złozyć skargę na obsługe sklepu, wyprosili mnie bez powodu ( klient zapalił sobie papierosa w środku)
@LubiePieski Mnie najbardziej wkurzają tacy, co nie wezmą tego $#$#&* koszyka tylko wezmą kilka rzeczy, podejdą do kasy, zostawią, znów polecą po kilka rzeczy, znów zostawią, znów odejdą (°° bulwo, po to jest ten j.... Koszyk. Tym bardziej, że na kasie zazwyczaj nie ma miejsca, bo to rzeczy do polecania albo coś innego zagraca
@Gigamesh: no dobra ale te przyklady to sa jakies roszczenia czy ki #!$%@?, a w memie to troche jakby wersja grzecznosciowa moim zdaniem, chyba ze wolisz jak wejde do sklepu i powiem niewolniku szykuj piwko dla pana
@Bumelante: nigdy w zyciu, przeciez wiem, ze cholota by mnie #!$%@? po 2 godzinach pracy, ja tu caly czas zostaje na stanowisku, gdzie w tekscie: "można poprosić cole zero" czy cos podobnego jest wkuriwajace albo na poziomie czemu na paragonie inna cena niz na polce i darcie ryja na pol sklepu. widzisz roznice?