Aktywne Wpisy
![Szpeju](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Szpeju_usjtMIO2q8,q60.jpg)
Szpeju +474
![Szpeju - Oficjalnie zaczynam weekend ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#lego](https://wykop.pl/cdn/c3201142/11e785cdb9a185eec12062d6f38c61f04a1c632131478913c2aa7af143537090,w150.jpg?author=Szpeju&auth=a75a16531ef079d6fb84a43148afe78d)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz![kozackikozak](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kozackikozak_v14lqvpDhG,q60.jpg)
kozackikozak +70
jakieś przegrywy węszą spisek bo uwaga MURZYN JEST W KSIĄŻCE XDDDDDDD
z kim ja tu #!$%@? siedzę
#neuropa #bekazprawakow #bekazpodludzi #shitwykopsays
z kim ja tu #!$%@? siedzę
#neuropa #bekazprawakow #bekazpodludzi #shitwykopsays
![kozackikozak - jakieś przegrywy węszą spisek bo uwaga MURZYN JEST W KSIĄŻCE XDDDDDDD
...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c384229b8e3c861ad2eaa4c2554b46d4e5ab566940f0b558f75b791a6ae652e2,w150.jpg?author=kozackikozak&auth=4eadbeb13e4e35b431f17166b222e2bf)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
#gamedev
@TymRazemNieBedeBordo: ewentualnie C++ i Unreal. Coraz wiecej duzych firm przechodzi na UE5. W dodatku C++ jest bardziej uniwersalny w gamedevie, bo inhousowe silniki na nim bazuja. Minusem mniej przyjaznych dla nowicjuszy poradnikow.
- uboższa dokumentacja
- za czym idzie mniej tutoriali
+ Aczkolwiek te dostępne są dość kompleksowe a nie chaotyczne i w różnych dziwnych zakątkach sieci. Czasem znajdę rozwiązanie problemu Unity w niższej odpowiedzi na stacku,forum, w filmie który ktoś zalinkuje i ma ze 2 tysiące wyświetleń
- unreal ostro idzie w visual scripting i c++ tam raczej pełni
@TymRazemNieBedeBordo: spoko, Unreal nie jest lepszy pod tym wzgledem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dokumentacja to wielka bieda, ale community jest spore i yt/reddit/discord nadrabia za Epica. Blueprinty sa spoko, ale mozna na nich wpasc w duzo pulapek szczegolnie jak sie jest nowym. Z drugiej strony imo lepiej sie wkrecic na visual scriptingu i