Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Jakim T-Mobile jest gównooperatorem, z gównoobsługa to aż nie mogę uwierzyć. Chciałem przenieść numer do Heyah 01, więc we czwartek na ich stronie dokonałem wszelkich formalności. W poniedziałek przyszła karta i do dziś pozostaje nieaktywna. Zero jakichkolwiek informacji SMS, na email nic. Przyszła karta i tyle. Napisałem wiadomość do BOK, po czym po niedługiej chwili dzwoni babka z infolinii. Wyjaśniłem sytuację, a babka, że wszystko rozumie i już działaja a ona wysyła mi na mój nr smsem i na e-mail, wiadomość z numerem mojej sprawy, żebym mógł ją dalej monitorować. Mija pół dnia i nic nie przychodzi xD Dzwonię na infolinię drugi raz. Odbiera zamotana ale miła Ukrainka. Znowu wyjaśniłem sprawę a ta w trakcie rozmowy, że na mój numer (który de facto dla pewności jeszcze jej powtórzyłem a był nim zresztą ten, z którego dzwoniłem więc miała go przed nosem) już, w trakcie rozmowy wysyła informacje, jeszcze pod nosem sobie wizualizowalw całą operacja, gdzieś tam klika i o! Poszło, wysłane! Rozlaczylem się i od godziny nic nie ma xD Hrrrrtfuuu. Jeszcze dobrze nie aktywowali mi usługi a już rezygnuje z tej śmiesznej firmy.
#tmobile #heyah
  • 2
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kermirz: Zrezygnowałem. Do czwartku musiałem ponownie opłacić konto na Orange a oni nie umieli rozwiązać problemu. Raz dostałem informację, że wyjaśnienie będzie do dwóch tygodni xD za chwilę jakaś baba pisze na e-mail, że ja sam anulowałem subskrybcje dlatego nie działa, śmiech na sali po prostu. Ostatecznie w ciągu minuty przeszedłem na Orange Flex i jestem zadowolony.