Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hipeklego: tłumaczył mi że musi zdjąć koło pasowe, odkręcić alternator, rozłożyć na części pierwsze, wymienić to sprzęgło, złożyć do kupy, przykręcić i założyć koło pasowe
musi zdjąć koło pasowe, odkręcić alternator, rozłożyć na części pierwsze, wymienić to sprzęgło, złożyć do kupy, przykręcić i założyć koło pasowe


@imoldmirek: właśnie na tym polega jego praca, ale taka usługa to koszt ok 300-350zł i uważam że jest #!$%@? i pazerny, choć fakt - w fordach jest utrudniony dostęp do alternatora i trzeba się sporo nabluzgać żeby go wyjąć
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@imoldmirek: jakbyś miał 1.8tdci - to normalna kwota. Ja miałem przekładane samo sprzęgło i cośtam jeszcze, bo składali z nowego alternatora cośtam i im zostało. Ale robocizna jest nie do przeskoczenia.
Ale w 2.0tdci nie wiem jak to wygląda. Jeśli tak samo patologicznie jak w 1.8 - to nie dziwię się, że robocizną zmaksowali cenę. No i samo sprzęgło alternatora które nie rozpadnie się z najbliższą wymiana oleju, nie kosztuje 50zl