Aktywne Wpisy
Wykop24h +1406
Panowie wpis spadł z mikrobloga.
Ale pomysł był zacny i ja bym się na niego pisał, potrzebujemy kilku Mirków plus grupa na what's up i robimy to jedziemy na Krupówki kupujemy strój misia i wielki baner że zdjęcia za darmo.
Pomysł był taki żeby jechać na Krupówki w kilku/kilkunastu Mirków zabrać strój misia i robić zdjęcia za darmo cały dzień, a góralą by dupa pękła na pół i do tego potrzeba była
Ale pomysł był zacny i ja bym się na niego pisał, potrzebujemy kilku Mirków plus grupa na what's up i robimy to jedziemy na Krupówki kupujemy strój misia i wielki baner że zdjęcia za darmo.
Pomysł był taki żeby jechać na Krupówki w kilku/kilkunastu Mirków zabrać strój misia i robić zdjęcia za darmo cały dzień, a góralą by dupa pękła na pół i do tego potrzeba była
![Wykop24h - Panowie wpis spadł z mikrobloga.
Ale pomysł był zacny i ja bym się na ni...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c5c67051a56fc134d5f9d665801b32ee7a6042573735b3c9bb48ced845d8e78f,w150.png?author=Wykop24h&auth=e48a6b37d7a8d1269c13c8c78bc7b8b8)
źródło: temp_file5057740915141335842
Pobierz![77023](https://wykop.pl/cdn/c3397992/77023_C2wm0NW7KJ,q60.jpg)
77023 +5
Jak wyżej
- Choroszcz 27.7% (143)
- Tworki 19.6% (101)
- Dziekanka 4.3% (22)
- Świecie 9.9% (51)
- Lubliniec 4.8% (25)
- Abramowice 8.5% (44)
- Kocborowo 5.2% (27)
- Lubiąż 2.9% (15)
- Broniewskiego 0.6% (3)
- Inna, napisz w komemtarzu 16.5% (85)
na infolinii właśnie dali mi jedną z najbardziej typowych wymówek w IT - proszę poczekać 24h
Nie ogarnąłem, że nie przychodzi mail potwierdzający zgłoszenie do promocji i jeden mail zapisałem 3 razy, bo myślałem, że coś jest zepsute
@Damtel: ja podobnie, może to to im rozsadziło system ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ewidentnie coś im dupło tam ;-P
mój przepis:
1. dzwonicie na infolinię, kolejka jest jednak absurdalna więc po 20 minutach (wcześniej to nie działa) powiedzą Wam że naciskając 5 na numpadzie zajmujecie sobie miejsce w kolejce a oni oddzwonią. Potwierdzacie to (chyba wciskając 1) i Was rozłącza.
2. Czekacie wyluzowani 30-60 minut aż oddzwonią i tam wyjaśniacie miłemu konsultantowi problem.
3. Konsultant że zrozumiem przedyktuje Wam kod vouchera