Wpis z mikrobloga

@MBosim: przyznali Ci odszkodowanie? Mnie odwolali dwa loty dzien po dniu i powiedzieli ze:

Bardzo nam przykro z powodu tej niefortunnej sytuacji i po szczegółowej analizie Twojej sprawy potwierdzamy, że lot W6 5001 KRK - LTN 13/06/2022 był opóźniony/anulowany w związku z czynnikami technicznymi.
@MBosim: A pisales wniosek o 250€ czy tam ile ci przysługuje do nich, czy od razu do airhelp? Ja miałem to co ty 2 dni później i minęło 30 dni i bez odpowiedzi
@IceGuy: dostałem odpowiedź od WizzAir na maila "W związku z tym, że lot był odwołany z przyczyn niezależnych od przewoźnika, nie przysługuje Panu odszkodowanie ( Rozporządzenia WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r.)."

więc chyba nici z 250€...