@Atreyu: Gullwing to trochę inna półka cenowa, tam się opłaca elementy jednostkowo produkować. Ale auta z (wydawałoby się) potencjałem na klasyka jak najbardziej mogą mieć wartość zabitą przez koszty / możliwość serwisowania, jak na przykład merc CL, 3000GT, mazdy z wanklem (mooże poza FD) czy jag XJS
@qtax: dokladnie ta sama polka cenowa, to jest ten sam model, tylko 40 pare lat młodszy ( ͡°͜ʖ͡°) O serwisowanie się nie martwie specjalnie. Większość spraw jest dobrze rozgryziona przez Jankesów
@trololo55: No i gratki, polecam tylko zainwestować kilkadziesiąt k w kluczowe części zamienne póki są dostępne może nie ty, ale twój wnuk będzie ci wdzięczny (jak znajomy mający tracrtion avant z zapasowymi elementami karoserii i kompletnym prawie drugim silnikiem który nabył jego pradziadek ( ͡°͜ʖ͡°) )
@trololo55 za 40 lat będzie trzeba kupy siana aby spełnić normy recyklingowe, te dotyczące rzadkich pierwiastków, elektrycznych, dostosowanych do jakiegoś ruchu z pojazdami autonomicznymi - odpowiednio oczujnikowane.
Samochody tylko w ramach abonamentu z wypożyczalni jak panek, nowe fury spełniające wymagania będą za drogie, uzywane nieopłacalne w naprawie, regeneracji. Lub regeneracja nie będzie możliwa bo z aut zrobią drugie ajfony i trzeba wymienić całą furę gdy coś się zepsuje z sekcji silnikowo-magazynowej.
#pokazauto #motoryzacja #samochody
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Atreyu: czyli uwzględniając inflację, mniej więcej tyle co bochenek chleba. ¯\_(ツ)_/¯
@qtax: to tak jak dziś 60 letnie Gullwingi 300SL bo nie produkują do nich już mechanizmów drzwi? Kurcze szkoda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Samochody tylko w ramach abonamentu z wypożyczalni jak panek, nowe fury spełniające wymagania będą za drogie, uzywane nieopłacalne w naprawie, regeneracji. Lub regeneracja nie będzie możliwa bo z aut zrobią drugie ajfony i trzeba wymienić całą furę gdy coś się zepsuje z sekcji silnikowo-magazynowej.
Do
Komentarz usunięty przez autora
XD
Dawaj te poważne badania
Poważne badania rozpoczną się kiedy większość ludzi kupi elektryki.
Interes musi się kręcić.
Przerabiane wielokrotnie w innych dziedzinach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)