Wpis z mikrobloga

Naszło mnie takie przemyślenie - jaki jest cel angażowania ogromnych nakładów finansowych takich spółek jak PGE, czy Tauron na szeroko pojęty marketing? Przecież odsetek odbiorców zmieniających dostawcę energii jest znikomy, duże przedsiębiorstwa są świadome korzyści płynących z zawarcia umowy z jednym czy drugim dostawcą, zazwyczaj odbywa się to na podstawie klucza geograficznego - jeden dostawca ma lepszą infrastrukturę w jesnym rejonie, inny w drugim. Zna ktoś logiczne wytłumaczenie?

#reklama #marketing #energetyka
  • 5
@who_yo_vy: Za czasów PO LOT wynajmował np. jakieś firmy doradcze czy coś takiego, aby zwiększyć wydatki i ogólne straty w tamtym czasie. Ogólnie mówiąc, przepalali pieniądze, aby wykazywać straty. Prawdopodobnie głównym celem było przejęcie LOTu przez pewną firmę na L z Niemiec.
Za czasów PO LOT wynajmował np. jakieś firmy doradcze czy coś takiego, aby zwiększyć wydatki i ogólne straty w tamtym czasie. Ogólnie mówiąc, przepalali pieniądze, aby wykazywać straty. Prawdopodobnie głównym celem było przejęcie LOTu przez pewną firmę na L z Niemiec.


@Laszl0: co to za teorie. Skoro tak bardzo mieli ich sprzedać to dlaczego nie sprzedano? Zamiast tego, w lot wrzucono pomoc publiczną, zatwerdzoną przez UE, przerorganizowano spółkę i zaczęła wychodzić