Wpis z mikrobloga

Jak to jest z tą aktualizacją danych dowodu osobistego.
#inteligo nie daje możliwości zmiany przez internet, placówki PKO nie obsługują inteligo, a jedyna opcja to wysyłka kompletu danych zwykłą pocztą (). Średni pomysł w dzisiejszych czasach.
@EkspertPKO
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Endrius: okej. Tyle że tutaj wchodzi w grę zmiana dokumentu ze względu na zmianę nazwiska a nie zwykłe wpisanie nowego nr dowodu który się przeterminował. powiedzieli że autoryzowanie tego jest przez list ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@The_Linkos:
Moim zdaniem PKO chce zaorać Inteligo ale starzy klienci uparcie nie chcą przejść do PKO i tak trwa taka przepychanka a Inteligo zostało jakby zamrożone w czasie. I tak cud, że IKO dali ale to im się bardziej opłacało od wysyłania pocztą kart z kodami XD
  • Odpowiedz
@The_Linkos: od lutego 2021 nie ma możliwości otwarcia kont firmowych w inteligo, od tego czasu konsultanci dzwonią i namawiają do przeniesienia konta do pko, z końcem 2022r wszystkie konta firmowe mają być przeniesione lub zamknięte
możliwe, że potem zabiorą się za konta prywatne
  • Odpowiedz
@The_Linkos możesz zaktualizować nazwisko oraz dokument tożsamości wysyłając formularz zmiany danych na adres e-mail: inteligo@inteligo.pl. Dokument musi być podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpisem kwalifikowanym). Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: inteligo.pl/konto/funkcjonalnosci/podpis-kwalifikowany-dla-dokumentow-wysylanych-w-formie-elektronicznej/.
Jeśli nie dysponujesz takim podpisem, dokument prosimy przesłać pocztą na adres korespondencyjny podany na formularzu wraz z kopią aktualnego dokumentu tożsamości.
  • Odpowiedz