Wpis z mikrobloga

@kipowrot: ZZR1200 miał około 160KM o ile pamiętam i był na gaźnikach, później pierwszy ZZR1400 miał już około 190KM, a ten ma 200KM - więc można podejrzewać, że różnica jest dosyć znaczna :)
@zt_im: po prostu na każdym biegu jest zapas mocy, ale najbardziej widać to po czasach 100-200km/h, czy 200-250km/h - ciężko nadążyć za wskazówką prędkoścomierza :) ten motocykl waży około 260kg, więc ogólnie to bardziej narwane są sportowe litry, które mają 150KM, ale ważą <200kg.
@zt_im: jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć - nic nie zastąpi doświadczenia zdobytego podczas jazdy. A poza tym, staraj się stawiać sobie coraz dalej granicę, np. podczas pokonywania tych samych zakrętów z coraz większymi prędkościami. Jeśli nie czujesz się zbyt pewnie na motocyklu, poćwicz wolne manewry na jakimś dużym (i pustym) parkingu. Ale nie wiem czy jestem odpowiednią osobą do dawania rad, bo ja po 5 latach kompletnej przerwy od motocykli,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cajar: rometem 125 na "dakarowych" oponach ciężko robić ciasne zakręty ale staram sie jak mogę :D w tym sezonie niestety z kosztami się nie wyrobię bo mieszkanie remontujemy ale na następny sezon myślę iść w końcu na kurs A, i kupić CBR Hornet (ʘʘ)