Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 22:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 112100Z 28007KT 9000 OVC012 04/03 Q1031 =

EPGD 112100Z 26006KT 3000 -DZ BR BKN006 03/03 Q1029 =

EPKK 112100Z 24007KT 9999 BKN026 04/02 Q1033 =

EPKT 112100Z 22008KT 5000 BR BKN021 03/01 Q1033 =

EPLB 112100Z 29003KT 2000 BR SCT005 BKN019 03/03 Q1030 =

EPLL 112100Z 28004KT 3000 BR SCT006 OVC015 05/05 Q1032 =

EPMO 112100Z 26004KT 7000 OVC014 03/03 Q1031 =

EPPO 112100Z 27004KT 9999 OVC013 05/04 Q1032 R10/29//95 =

EPRZ 112100Z 23005KT 9999 OVC013 02/01 Q1033 =

EPSC 112100Z 28005KT 5000 BR BKN011 03/02 Q1032 =

EPWA 112100Z 29004KT 9999 BKN016 04/03 Q1031 NOSIG=

EPWR 112100Z 26005KT 9999 BKN005 06/05 Q1034 =

EPZG 112100Z 25006KT 230V320 8000 OVC010 05/04 Q1033 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa