Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 20:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 111900Z 27005KT 8000 OVC014 04/03 Q1031 =

EPGD 111900Z 24005KT 200V280 2000 -DZ BR BKN004 03/03 Q1029 R11/290095 =

EPKK 111900Z 24007KT 9999 BKN023 04/01 Q1033 =

EPKT 111900Z 23006KT 5000 BR BKN021 04/01 Q1033 =

EPLB 111900Z 29004KT 2000 R25/1500 BR BKN005 OVC019 03/03 Q1030 =

EPLL 111900Z 26003KT 2900 -DZ BR OVC006 05/05 Q1032 =

EPMO 111900Z 28003KT 5000 BR OVC015 03/03 Q1031 =

EPPO 111900Z 28007KT 9999 BKN013 05/03 Q1032 R10/29//95 =

EPRZ 111900Z 24006KT 9999 OVC009 02/01 Q1032 =

EPSC 111900Z 26006KT 6000 BKN009 04/03 Q1032 =

EPWA 111900Z 31009KT 9999 BKN016 04/03 Q1032 NOSIG=

EPWR 111900Z 26006KT 9999 SCT009 BKN012 06/05 Q1033 =

EPZG 111900Z 24006KT 8000 OVC011 06/05 Q1033 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa