Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 18:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 111700Z 28008KT 9999 OVC014 04/03 Q1031 =

EPGD 111700Z 25006KT 2000 -DZ BR BKN004 03/03 Q1029 R11/290095 =

EPKK 111700Z 26007KT 9999 BKN020 04/01 Q1033 =

EPKT 111700Z 21005KT 4000 BR BKN020 04/01 Q1033 =

EPLB 111700Z 28008KT 0900 R25/0450U FG OVC002 03/03 Q1029 =

EPLL 111700Z 27005KT 4200 BR OVC011 05/05 Q1032 =

EPMO 111700Z 26005KT 2500 BR OVC016 03/03 Q1031 =

EPPO 111700Z 31004KT 9999 BKN009 06/05 Q1032 R10/29//95 =

EPRZ 111700Z 23009KT 9999 -RA OVC020 02/00 Q1032 =

EPSC 111700Z 29004KT 8000 FEW009 BKN011 04/03 Q1032 =

EPWA 111700Z 29006KT 5000 BR BKN016 04/04 Q1031 NOSIG=

EPWR 111700Z 24005KT 9999 FEW017 06/04 Q1033 =

EPZG 111700Z 25006KT 6000 FEW004 OVC010 06/06 Q1033 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa