Wpis z mikrobloga

Hii pytanko mam czy ktoś ma jakieś porady co zrobić z taką sytuacją mianowicie kupiłem na @x-kom słuchawki i po ~2dniach dałem na reklamację, bo coś było nie tak z ładowaniem i chyba prawą słuchawką, wysłałem sprzęt i okazało się w serwisie, że ten produkt nie jest kupiony w xkom tylko w amazonie(dzwonili do apple żeby sprawdzić co to za numer seryjny)- numer seryjny na produkcie nie zgadza się z numerem na opakowaniu, oczywiście nie jest to możliwe, nie kupowałem nigdy takich słuchawek i nie miałem nawet jak przypadkiem dać im innych - i tyle 3 razy dzwoniłem, nic za bardzo nie idzie się dogadać cały czas to samo mówią, że to nie jest kupione u nich i tyle ( ͡° ʖ̯ ͡°) jestem stałym klientem xkom od 2016, nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze żeby był jakiś problem ale wiem, że zdarzają się pomyłki tylko oni nawet chyba nie chcą zrozumieć, że błąd jest po ich stronie #xkom #kiciochpyta
  • 7
@Bozydar666: ciężko będzie cokolwiek udowodnić. Możesz próbować pójść do jakiegoś doradcy, ale dla mnie słowo przeciwko słowu. Na przyszłość każda paczkę otwieraj z telefonem w ręce inaczej nic nie udowodnisz. A czemu po prostu nie zwróciłeś? Psują się po dwóch dniach i dajesz na reklamacje zamiast zwrócić towar.
@arkadi2020: Raczej nagranie by nic nie dało nawet nie pomyślałem żeby sprawdzać numer seryjny na produkcie i na opakowaniu, to był prezent i reklamacja miała polegać na tym, że ja im odsyłam słuchawki a oni wysyłają mi nowe i tyle
@Bozydar666: czemu miałoby nie dać?miałbyś numer na opakowaniu, numer seryjny słuchawek. A tak to nie wiesz gdzie zaszła pomylka. Czy przy pakowaniu w X-kom czy w serwisie pomylili sluchawki. Już kilka zwrotów miałem i właśnie nagranie uratowało mnie przed batalia, ale nie ma się co rozwodzić. Może napisz do UOKiK, bo jeżeli X-kom jasno stoi na stanowisku, to sam tu ich nie zmusisz żeby sobie wyjaśnili tą sytuację. Mógł podmienić pracownik,
@arkadi2020: Chodziło mi o to, że bym nagrał. ale nie pomyślałbym nawet o sprawdzaniu numeru seryjnych, coś teraz czytam w necie, że więcej jest takich przypadków z innym numerem seryjnym na opakowaniu i na etui w airpods pro, jeszcze popytam innych posiadaczy airpods pro o numer seryjny i chyba napisze do UOKiK jak nic się nie da innego zrobić