Wpis z mikrobloga

Komentarz znaleziony na f1.dziel-pasje.pl

Tam to dopiero są odklejeńcy XD

Pewnie z dr znaźli wspólny język. W Duďży wszakże biegli razem do FIA z stertą dokumentacji na odginający się tylny dolny płat skrzydła w Mercu. Po czym genialny Adrian wymyślił genialny test z dwoma odważnikami dającymi obciążenie 2 x po 70 kg, który to test Merc przeszedł z palcem w d...e. Ciekawi mnie tylko kiedy genialny Adrian rysuje te genialne konstrukcje skoro jest na każdym wyścigu i czy wozi ze sobą tę słynną deskę kreślarską którą Mateschitz wykupił mu z Mc za 100 k$ i czy kreśli po niej rapitografami przed snem, czy może z rana. Jeszcze mnie interesuje co robią te dziesiątki cad'owców, specjalistów od MES potrafiących poprowadzić każdy kabelek w Unigraphips (programie za 165 k$ na jedno stanowisko) skoro wszystko ogarnia koleś z deską kreślarską i tuszem za 2 $. Jak to mawia D.Biały ,, co znowu wymyślił ten genialny Adrian Newey...." tak jak by D.B. pojęcia nie miał że w współczesnym projektowaniu metodami cyfrowymi gość z deską kreślarską może im co najwyżej napalić nią w kominku albo powachlować dla ochłody. Wszakże spechaliści z Northrop Grumman zaprojektowali myśliwiec NGAD (Next Generation Air Dominance) w 12 m-cy używając system Catia z elementani AI przechodząc płynnie od modeli wirtualnych do form cyfrowych a następnie rzeczywistych. A tu gość z deską pod pachą rozwala wszystkich naokoło. I śmieję się z tego jak czytam takie wypisy, tylko zastanawiam się czy w RB jest do śmiechu tym wszystkim którzy tworzą te samochody stosując te wszystkie systemy i zarywając długie godziny a następnie gloria jest szpilona do klapy dziadzia Neweya który w tym czasie wsuwa kolację z dr SS w pięcio gwiazdkowym hotelu gdzieś Miami a potem idą jeszcze poklepać call girls po pu..ch przed snem, a może po cubanosie wypalają bo z tymi girls trochę przesadziłem w ich wieku.


https://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-35513-Newey-to-przez-Renault-prawie-opuscilem-Red-Bulla-dla-Ferrari.html
komentarz nr 5 jakby ktoś się o źródło pytał

#f1
  • 5
  • Odpowiedz