Wpis z mikrobloga

Mój darmowy hint dla #ecommerce #marketing na dzisiaj: najlepsza metoda na pozytywne opinie, to napisać sobie je samemu, pamiętajcie. ( ͡° ͜ʖ ͡°) #gusto To oczywiście żart, ta opinia jest jak najbardziej prawdziwa i serdecznie za nią dziękuję w imieniu całego zespołu ʕʔ

Czasami wpada tak fajna opinia (jak na obrazku), że i tak wiesz, że jak ją gdzieś wrzucisz to 9/10 osób pomyśli, że fake xD No cóż, bywa. Jeśli miałbym jednak podzielić się jakimś wartościowym hintem dla innych właścicieli sklepów internetowych, to powiem, że warto repostować fajne opinie. Nie jest to nic odkrywczego. Po prostu, gdy wpada dobre słowo, pozytywna opinia to a) pokaż to zespołowi (nawet produkcji) - paradoksalnie, duża część firmy jest znacznie odseparowana od feedbacku od klientów, a często zderzają się z krytyką, gdy coś pójdzie nie tak, potrzebują dobrego słowa b) wrzuć tam, gdzie bywają Twoi klienci (a może ktoś też napisze coś miłego?) c) wrzuć tam, gdzie są klienci, którzy się wstrzymują z zakupem (może to ich przekona?). Ta opinia akurat jest z firmowego mesa, więc warto też najpierw uzyskać zgodę na puszczenie dalej (uzyskaliśmy).

Nie wiem, czemu napisałem tę poradę. Uporządkowałem sobie myśli na ten temat, a że nie mam ich zbyt wiele, to poszło łatwo i krótko. Możemy skorzystać z okazji i jeśli macie jakieś przemyślenia na temat opinii, social proofs, itp. to podzielcie się. Żelkom i miłego dzionka! ( ͡ ͜ʖ ͡)
ecco - Mój darmowy hint dla #ecommerce #marketing na dzisiaj: najlepsza metoda na poz...

źródło: comment_1650361426I5OjzaFRJlIYmjTnr9Lgsj.jpg

Pobierz
  • 6
@TheDuck: @Chlejus: mam silną psychikę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Być może niedługo reaktywujemy @Kwasny_konfident to wykop trochę odetchnie od moich małpich wygłupów. Chociaż to konto już było w rękach szympansa (pozdro Miko), więc istnieje ryzyko, że trafi się ktoś z podobnie zakłóconym czujnikiem przyzwoitości ( _)
ecco - @TheDuck: @Chlejus: mam silną psychikę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Być może niedługo reaktywuj...