Wpis z mikrobloga

@Atreyu: 20k rocznie to d### nie urywa, więcej potrafiłem przegrać na bukmacherce.

Sam rok temu kupiłem kartę pod mining, ale jestem tak leniwy że nawet nie zacząłem kopać. Mimo wszystko fajne źródło dochodu dla cierpliwych i dysponującym budżetem na start.
@laminio: teraz warto kopać ETH (95% całej mocy idzie tylko tu) i długo długo nic. Jest ETC, FIRO, Ravencoin, ale dziś król jest tylko jeden i dopiero po przejściu ETH na PoS ludzie będą szukali alternatyw

Co kopać, najlepiej sprawdzać aktualnie na whattomine.com

Nie znam się na Moneo, ale z tego co się orientuje kopie się je na CPU a nie kartach. Próbowałem na 9900KF, ale zysk z tego był tak
@laminio: koparka nie jest skończona więc nawet nie wpinałem miernika w gniazdko żeby dokładnie sprawdzić, ale obecnie tu gdzie mieszkam, na złotówki tak mniej więcej 30-35zł dziennie

Chce ją przenieść do Polski, a tam za 1kwh będę miał dużo taniej i wtedy wyjdą okolice 15zł dziennie. Tu cały koszt zależy od taryfy
@Atreyu: ogólnie taki setup jak masz to około 25k to kurde w sumie średnio się zwraca z prądem to kolo 1.5 roku do zwrotu z inwestycji o ile cena się utrzyma a nie spadnie no ale tez jest możliwość ze pójdzie w górę i jednak będzie spoko( ͡° ͜ʖ ͡°)
@drivex: po PoS? Obkupić się na górnikach sprzedających kopalnie i czekać na rozwój sytuacji. Nikt nie wie jak będzie wyglądało wtedy kopanie, ani jak będzie opłacalne. Na pewno bezpośrednio po będzie ogromna lipa, później się zobaczy. Wszystko zależy od tego jakie będą kursy i trudność wydobycia

@laminio: obecnie ROI (czas zwrotu) dla kart to 360-400 dni na czysto, tak najczęściej. Ale: a) karty są drogie b) krypto kosztują połowę tego
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
ile to daje pieniądza


@Temblak: minus cena prądu, to na dzisiejsze kursy. Kalkulator pokazuje 20k zł rocznie, ale krypto jest zbyt zmienne żeby tak długofalowo zakładać