Wpis z mikrobloga

@jmuhha: x4, jednak wole swoj,fotele mam pompowane, a tu mi jakos niewygodnie, w suvie wiecej widze i jakos bezpieczniej sie czuje,po za tym to nie moje coupe i troche sie boje przykozaczyc, swoje auto juz znam. Coupe ofc ma wiecej systemow, bajerow(np wysuwany podajnik pasa, fajny bajer, jakies asystenty jazdy, to mnie #!$%@? akurat bo szarpie autem jak sie krzywo jedzie a jeszcze nie doszedlem jak to wylaczyc. W pracy jezdze
@Zbieracz_kapiszonuf: Niby się człowiek z czasem przestawi, ale jednak do suva z bardzo niskiego samochodu przestawiłem się momentalnie, kręgosłup zaczął odpoczywać zrobiło się wygodnie, a w drugą gorzej mimo osiągów które to wynagradzały..może pesel robi swoje:)
@Zbieracz_kapiszonuf: Akurat fotele i reszta wyposażenia to tylko kwestia konfiguracji.
W BMW masz
1. Podstawowe fotele (opcja podparcia lędźwi, regulacja elektryczna zależnie od modelu)
2. Fotele sport pompowane (opcja podparcia lędźwi, regulacja elektryczna zależnie od modelu)
3. Fotele komfortowe (full wypas)

Tylko fotele komfortowe się do czegoś nadają, reszta to nieporozumienie.