Wpis z mikrobloga

  • 2
Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki, w tym od sterownika silnika a napięcie tylko minimalnie spadło. Jedynie jak wyciągnąłem od alarmu to magicznie spadło do 0.05 ale po chwili wywaliło mi napięcie xD Ale to nadal za dużo, bo według innych powinno być między 0.01, 0.03

Gdzie szukać dalej? Przy akumulatorze jedynie jest instalacja LPG, ale bez niej też żadnej różnicy nie ma.

#elektryka #motoryzacja #mechanikasamochodowa
kreA - Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki, w tym od sterownika silnika a napięcie tyl...

źródło: comment_1648565148Bm3CkFAqmIs7Cgw6XPceIk.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@swital: w203 c200 1.8 kompresor automat
@Pessos: przecież dobrze chyba mierze xD pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Co robię nie tak? Akumulator mi za szybko zjada i próbuje doszukać co jest nie tak.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@swital:

A ten, wracając. Tak właśnie robiłem, stałem w bluzie na mrozie bita godzinę i nic się nie zmieniło, kiedy kurtkę miałem w bagażniku. (,)
  • Odpowiedz
@kreA: podłączasz miernik na ampery równolegle w kleme minus zamykasz auto z pilota czekasz 5 min aż v alarm się uzbroi i sprawdzasz. Najczęściej radio robi problemy.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@atlantycki: no to tak właśnie zrobiłem, dodatkowo wyciągnąłem wszystkie możliwe bezpieczniki i nic. Wsadziłem śrubokręt w zamek bagażnika żeby się zaryglował i wyciągałem w bagażniku, pod maską, a na koniec schowane pod deską. Nie ma ich więcej, a prądu ubyło może z 0.02 co i tak daje 0.10

Zamki maski również zaryglowalem, stałem na mrozie jak debil godzinę czasu i nic. Prosto po zamknięciu 0.16, w po pół godziny 0.12,
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@melba: tak właśnie miałem, czerwony do minusa akumulatora, a czarny do klemy. Oczywiście klema nie była na akumulatorze. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@kreA: Chociażby podtrzymanie pamięci w radiu czy ECU - co to za auto? Chociaż 1,5 W łapie się w normie dla aut z początku wieku, szczególnie w wersji z alarmem.
Przedłuż kabelki tak by zamknąć maskę (czujnik otwarcia możesz mieć) zamknij auto i sprawdź natężenie po 15 min gdy ew. systemy przejdą w stan niskiego zużycia.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@mechaniczny_pomidor: właśnie, że inni posiadacze tego pojazdu piszą o całkiem innym poborze - max 0.05

Co do maski - zamknąłem rygle ręcznie, są dwa i połączone z czujnikiem otwarcia maski.

Cos musi mi brać poza układem, ale nic w akumulator nie jest wpiete. Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Endrius: jak wyciągnąłem bezpiecznik od alarmu i czujniku ruchu/przechyłu to po minucie wywaliło mi zasilanie w całym samochodzie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kreA:
No to przychodzą mi do głowy dwie przyczyny. Może być uszkodzona wiązka elektryczna wchodząca do skrzynki bezpieczników (albo kostka nie łączy), może być słaba masa w całym aucie (mało prawdopodobne). Na sieci ludzie sugerują w takich przypadkach problemy z klemą pirotechniczną. To jakieś BMW?
  • Odpowiedz