Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki, w tym od sterownika silnika a napięcie tylko minimalnie spadło. Jedynie jak wyciągnąłem od alarmu to magicznie spadło do 0.05 ale po chwili wywaliło mi napięcie xD Ale to nadal za dużo, bo według innych powinno być między 0.01, 0.03
Gdzie szukać dalej? Przy akumulatorze jedynie jest instalacja LPG, ale bez niej też żadnej różnicy nie ma.
@swital: w203 c200 1.8 kompresor automat @Pessos: przecież dobrze chyba mierze xD pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Co robię nie tak? Akumulator mi za szybko zjada i próbuje doszukać co jest nie tak.
@kreA: podłączasz miernik na ampery równolegle w kleme minus zamykasz auto z pilota czekasz 5 min aż v alarm się uzbroi i sprawdzasz. Najczęściej radio robi problemy.
@atlantycki: no to tak właśnie zrobiłem, dodatkowo wyciągnąłem wszystkie możliwe bezpieczniki i nic. Wsadziłem śrubokręt w zamek bagażnika żeby się zaryglował i wyciągałem w bagażniku, pod maską, a na koniec schowane pod deską. Nie ma ich więcej, a prądu ubyło może z 0.02 co i tak daje 0.10
Zamki maski również zaryglowalem, stałem na mrozie jak debil godzinę czasu i nic. Prosto po zamknięciu 0.16, w po pół godziny 0.12,
@kreA: Chociażby podtrzymanie pamięci w radiu czy ECU - co to za auto? Chociaż 1,5 W łapie się w normie dla aut z początku wieku, szczególnie w wersji z alarmem. Przedłuż kabelki tak by zamknąć maskę (czujnik otwarcia możesz mieć) zamknij auto i sprawdź natężenie po 15 min gdy ew. systemy przejdą w stan niskiego zużycia.
@kreA: No to przychodzą mi do głowy dwie przyczyny. Może być uszkodzona wiązka elektryczna wchodząca do skrzynki bezpieczników (albo kostka nie łączy), może być słaba masa w całym aucie (mało prawdopodobne). Na sieci ludzie sugerują w takich przypadkach problemy z klemą pirotechniczną. To jakieś BMW?
#chwalesie #noworodek Mirik i mirabelki pijcie ze mną kompot mamy nowego #niebieskipasek niestety mały miał problemy z oddychaniem i trafił na neonatologie trzymajcie kciuki żeby wszystko było dobrze
Gdzie szukać dalej? Przy akumulatorze jedynie jest instalacja LPG, ale bez niej też żadnej różnicy nie ma.
#elektryka #motoryzacja #mechanikasamochodowa
@Pessos: przecież dobrze chyba mierze xD pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Co robię nie tak? Akumulator mi za szybko zjada i próbuje doszukać co jest nie tak.
A ten, wracając. Tak właśnie robiłem, stałem w bluzie na mrozie bita godzinę i nic się nie zmieniło, kiedy kurtkę miałem w bagażniku. (╯︵╰,)
Zamki maski również zaryglowalem, stałem na mrozie jak debil godzinę czasu i nic. Prosto po zamknięciu 0.16, w po pół godziny 0.12,
Komentarz usunięty przez autora
Przedłuż kabelki tak by zamknąć maskę (czujnik otwarcia możesz mieć) zamknij auto i sprawdź natężenie po 15 min gdy ew. systemy przejdą w stan niskiego zużycia.
Co do maski - zamknąłem rygle ręcznie, są dwa i połączone z czujnikiem otwarcia maski.
Cos musi mi brać poza układem, ale nic w akumulator nie jest wpiete. Wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki.
Co dokładnie miałeś na myśli przez to stwierdzenie?
No to przychodzą mi do głowy dwie przyczyny. Może być uszkodzona wiązka elektryczna wchodząca do skrzynki bezpieczników (albo kostka nie łączy), może być słaba masa w całym aucie (mało prawdopodobne). Na sieci ludzie sugerują w takich przypadkach problemy z klemą pirotechniczną. To jakieś BMW?