Wpis z mikrobloga

vulcano manor spoilery:

w tej lokacji jest cos wiecej oprocz snake bossa i tego grubego w zamku? rozwalilem grubego, wezyka rozwale z wloczni i thats all czy cos jeszcze w tej zamkowej czesci jest do odkrycia?

#eldenring #ps5
  • 11
@ethics: pytam o normalne rzeczy, czy cos jeszcze tam jest w tej lokacji bo nic wiecej glownego nie znalazlem, po tym grubym bossie wypada jakis key item z ktorym nie wiadomo co zrobic a w samej lokacji nic wiecej nie znalazlem

btw pisz na temat jak cos masz do powiedzenia, jak nie to nie pisz
po tym grubym bossie wypada jakis key item z ktorym nie wiadomo co zrobic


@hekktik: to jest zwiazane z questem tej garbatej corki ktora Cie wczesniej zaprasza do twierdzy i jej pochodzenia, jak nie zabiles rykarda to sproboj z nia pogadac w jej pokoju w twierdzi i moze jeszcze to pchniesz, jak chcesz to na wiki sobie doczytasz dokladnie co, gdzie, kiedy i co za to dostaniesz, nagrody gowniane i tak
@3mortis: no juz sobie oblukalem troche na yt i hgw czy sie zbugowalo czy nie, rykarda nie zabilem ale wlazlem do jego sali i sie z nim troche #!$%@?, musze sprawdzic czy ta wezowa babka npc jeszcze zareaguje na item bo wydawalo mi sie ze nie reaguje, ale obadalem ze ponoc ma sie przenosic jeszcze do wnetrza zamku tam na gorze po tym grubym gold skin bossie.

no #!$%@?, questlajny jak
no #!$%@?, questlajny jak zwykle #!$%@? tak ze bez guide jak cos zrobisz to przypadkiem

w sumie jakos #!$%@? sa te questlajny poprowadzone, mialem wrazenie ze w bb bylo to lepiej ogarniete i jakos udalo mi sie sporo

@hekktik:
no ale tez np za ten quest poza fabula nic nie ma, jest jakis amulet ktory tylko utrudnia gre wiec traktuje to jako mini sekret dla fabuly niz faktycznie cos co wplywa
@3mortis: wiesz w zasadzie za zaden quest poza fabularny nie ma nic niezbednego ale czy o to chodzi aby byly tak mocno #!$%@? jakimis wydarzeniami ktore triggeruja nastepne i zbudowane tak ze mozna to spieprzyc bezpowrotnie? xd

quest ranni tez jest #!$%@? konkretnie, w ogole o malo jej nie pominalem calkiem, przypadkiem sie zorientowalem ze tam cos z tylu jeszcze jest, na ten moment polatalem po undergroundzie rozwalajac łosia i tego
ale czy o to chodzi aby byly tak mocno #!$%@? jakimis wydarzeniami ktore triggeruja nastepne i zbudowane tak ze mozna to spieprzyc bezpowrotnie?

xd


@hekktik: akurat o tym teleporcie mowi patches w ktoryms dialogu i dokladnie mowi ktora ta machina musi nas zlapac do srodka itp

Ale tak, uwazam ze o to chodzi zeby byly #!$%@?. Pasuje to do konwencji reszty gry i moze uderzac graczom w te miejsca w czlowieku
@3mortis: ja to wszystko rozumiem bo gralem w kazda gre from od demons 1 ale generalnie juz mam to w #!$%@?, czuje zmeczenie elden ringiem, reloadowaniem mapy aby jakis trigger questu zaskoczyl (wtf, naprawde? 2022 i nie rozkminili jak pchnac event questlajnu bez reloadu mapy, wyobrazasz to sobie w innej grze? xd), pamietaniem kto co mowil 50 godzin pozniej i jakiej lokacji na mapie to dotyczylo etc etc. to jeszcze bylo
ale w takim rozleglym swiecie jak elden to juz mnie zwyczajnie albo meczy albo nudzi.


@hekktik: dla mnie w ogole elden ring jest za duzy, widac to przy recyklingu bosow, przeciwnikow, nudnych dungeonach itp
gdyby #!$%@? open worlda i posklejali glowne dungeony w 2x mniejszy swiat to wcale bym nie zatesknil

nie ma np nawet z grubsza zapisanej historii questlajnu (nawet samych dialogow)


@hekktik: to moze bolec jak ktos ma
@3mortis: gram na ps5, wydajnosciowo nie ma problemow chociaz #!$%@? 10-15h na #!$%@? save bugu bo nie ogarneli zapisywania po tym jak konsola przechodzi w uspienie to jest komiczne konkretnie. tak samo jak odpalanie eventow przez reload mapy, nie wiem o co chodzi, to jest top dev na swiecie teraz, maja kupe budzetu i mozliwosci, czy te ich jakies narzedzia do projektowania questow i silnik gry sa naprawde tak archaiczne? pogadaj