Wpis z mikrobloga

Otwieraliście kiedyś „spór” na shopee? Sprzedający oszust wysłał jeden produkt zamiast dwóch co ewidentnie potwierdziłem (rozmiar paczki był zbyt mały na dwa przedmioty - mam zdjęcia) jak sama platforma do tego podchodzi? Na Allegro dostałbym zwrot na 100% ale w tym nowym tworze nie wiem jak to wygląda.

#shopee #zakupyzchin #allegro
  • 8
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@tuzq: jest lepiej niż na allegro. Przynajmniej z mojego doświadczenia. Różowa zamówiła pantofle. Przyszedł nie ten kolor i rozmiar. Dostała zwrot środków i nie musiała odsyłać.
twieraliście kiedyś „spór” na shopee? Sprzedający oszust wysłał jeden produkt zamiast dwóch co ewidentnie potwierdziłem


@tuzq: żaden spór wystarczy napisać, musisz zrozumieć prostą rzecz, pomyłki się zdarzają a interfejs shopee jest tak mocno niedopracowany od strony sprzedającego , że o pomyłką bardzo łatwo, zrób fotkę paragonu i zawartości paczki i napisz do sprzedawcy że się pomylił, odda ci kasę albo zrób zamówienie na kolejny drobiazg i napisz żeby ci dołożyli do
@sailor_73: Tak to prawda więc żeby nie rzucać słów na wiatr najpierw sprawdziłem opinie o sprzedającym i sytuacja opisana przeze mnie zdarzyła się kilkukrotnie w ciągu dwóch tygodni tylko na tym samym produkcie który ja zakupiłem :) Żadna pomyłka tylko celowe działanie.
@tuzq: Najszybciej rozpatrują gdy klikniesz zwrot. Wyślesz fotki ukazujące brak produktu - ja nawet nie fotografowałam paczki. Zaznaczyć tylko jaki powód - można wybrać, że jest niepelne zamówienie. U mnie rozpatrzone już na następny dzień. I ja np. Nie bawie się już w kontakt ze sprzedającym z chin że względu na 2 przypadki -
1 sprzedawca celowo wysłał mi zamówienie niekompletne, o czym poinformował mnie dopiero ,gdy zwróciłam się do szopee
@#!$%@?: Eh #!$%@? klienta na porządku dziennym ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ty i ja się w tym ogarniemy ale duża grupa osób to #!$%@? a oszust zarobi.

U mnie akurat sprzedawca z pl ale jak widać wcale nie są oni lepsi. Zaznaczyłem podobnie jak ty - zwrot i opcje tylko zwrot pieniędzy i ustawiłem polowe wartości zamówienia.
@tuzq: dokładnie tak jak mówisz. Jeśli ktoś dostanie niekompletne a kliknie zamówienie otrzymane- no bo przyszło i odebrane ale wybrakowane - w takim wypadku ani sporu ani kasy. Minus że przy zwrocie nie da się napisać komentarza sprzedawcy.

A widziałam też ,że niektórzy wolą stracić hajs i napisać komentarz negatywny. Na szczęście, w razie sporu , trafił mi się zawsze pozytywny zwrot

A z u Polaka to już miałam anulowane zamówienia