Wpis z mikrobloga

@BiesONE

@bambaleon

@SpeaRRR

Już to kiedyś pisałem ale napiszę jeszcze raz.
Verdansk był fajna mapą, Caldera jest "gorsza" głównie przez zbyt duża ilość otwartej przestrzeni i właśnie zbyt duża ilość krzaków/skał i wzniesień.
W niektórych miejscach jest pełno drzew i krzaków a w innych są puste tereny, bez żadnej osłony.

Z drugiej strony to Caldera ma lepiej zaprojektowane budynki - nie ma typowych wieżowców do których była 1-2 drogi na szczyt i
Tutaj praktycznie każdy budynek da się podjechać na 3-4 sposoby i jest masa "parkour'u


@rastowy: W Verdansku bylo podobnie, byla masa budynkow i lokalizacji, gdzie dobrym parkourem mozna bylo zaskoczyc przeciwnika. Z kazdej czesci mapy mozna bylo zrobic kilkaminutowy filmik z roznymi technikami podejscia (nawwet bylo cos podobnego na reddicie). Centrum pozniej tez poprawili. W Verdansku zabraklo balonow, wtedy mozna by bylo dojechac tych kamperow z downtown :D
@bambaleon no tak. Tylko verdansk był dopracowany dopiero w końcowych sezonach. Początki to mega kamperska bajka. Caldera ma potencjał jeśli w następnych sezonach dodadzą nowe POI eliminując tym samym ilość otwartych przestrzeni i krzaków/drzew. Wtedy będzie pięknie.