Wpis z mikrobloga

Tutaj jednak omijana byłaby duża część starej linii, nawet Dąbrowa Tarnowska, na której nowej obwodnicy stworzone są wiadukty. To że linia była zarośnięta było chyba największym problemem, którego teraz już nie ma, jednak w niektórych miejscach są ubytki. Może warto byłoby żeby to naprawili i puścili jakieś drezyny czy pociąg retro który już raz na jakiś czas jeździ do Żabna - żeby linia znowu nie zarosła i znowu nie było to problemem.
@lohingo:
1. W ramach CPK planowana jest budowa linii Kielce – Tarnów – Nowy Sącz – Muszyna, ale nie będzie ona biegła śladem starej "szczucinki"

2. Stara szczucinka jest przejezdna na odcinku Tarnów-Żabno, i sporadycznie jeżdżą tamtędy transporty węgla. Kilkaset metrów za stacją w Żabnie linia praktycznie przestaje istnieć - jest zarośnięta, rozkradziona i zdewastowana w takim stopniu, że jej przywrócenie do używalności praktycznie oznaczałoby budowę od nowa.

Co jakiś czas
@RandomowyMirek: z tym że właśnie linia widać że jest odkrzaczona pod budowę płotu przeciw asf. Tory widać teraz z daleka. Nie naprawiono na pewno ubytków czy zalanych przejazdów ale skoro nie ma już chociaż tych krzaków to szkoda że nic się więcej nie dzieje. RDN