Wpis z mikrobloga

Ma ktoś problem z synchronizacją #legimi w #pocketbook Touch Lux 3? Próbowałem się nawet wylogować i zalogować ponownie, ale podczas wylogowania wystąpił błąd. Zacząłem się zastanawiać, czy jakoś po cichu legimi w TL3 nie przestało być wspierane, model ma już swoje lata. Czy jest jakiś model, z którego wycofano obsługę legimi? Jeśli tak, to odbyło się to oficjalnym komunikatem?
#czytniki
  • 7
  • Odpowiedz
@lunaexoriens: Nie kojarzę, aby jakiś model przestano obsługiwać. Jeśli się nie da wylogować, to konieczne przywrócenie ustawień fabrycznych. Możesz stracić postępy czytania, zakładki, zakreślenia
  • Odpowiedz
@hero207: Legimi i Empik Go mogą być dostępne równocześnie w jednym PocketBooku (np. Touch Lux 4, Touch Lux 5, Touch HD 3). Ale nie słyszałem, żeby Empik Go udostępniono dla starszych modeli, jak Touch Lux 3.
Ciągle Legimi Ci nie działa?
  • Odpowiedz
@Cyfranek: Legimi działa od ponad roku bez problemów, chciałem doinstalować Empik Go bo ostatnio dokupiliśmy dostęp.

Mam też Touch Lux 4 więc mogę sprawdzić na swoim czytniku (Lux 3 jest różowego).

Myślałem że jest może jakaś mniej oficjalna droga żeby doinstalować Empik jako aplikację może do tego Lux 3 ale rozumiem że nie jest wspierany ze względu na wiek?
  • Odpowiedz
@hero207: Nie jest wspierany, a Empik Go wszedł na PocketBooki jak już Touch Lux 3 nie dostawał aktualizacji. I raczej już nie dostanie. Touch Lux 4 jedno i drugie powinien obsłużyć, sprawdź czy masz najnowsze oprogramowanie na nim - 6.5.2307
  • Odpowiedz
@Cyfranek: Na Lux 4 śmiga, dzięki. Przy okazji aktualizacji mam odświerzony wygląd menu i parę dodatkowych bajerów.

Właśnie sprawdziłem, że nasz abo to pakiet Premium także i tak niewiele ciekawych książek do czytania, mała strata.

Dzięki za pomoc!
  • Odpowiedz