Wpis z mikrobloga

Wiedźmin 2 | Nagła Śmierć | No Quen | E01-E02

Czołem Mircy! Nie, projekt nie upadł, przywróciłem Win10 i zacząlem od nowa po uszkodzeniu sejwów. W tygodniu nie było niestety czasu siąść na dłużej, dlatego dopiero teraz wrzucam posta.
Pierwsze dwa odcinki są już na kanale.

Gameplay

Generalnie mieliśmy mega pecha xD Najpierw przegrałem w kości z tym żołdakiem w obozie Foltesta, a potem nie zadziałał mi Axii na żołdaków na Podzamczu xD Masakra, straciliśmy przez to masę expa, no ale w życiu nie zawsze wszystko idealnie wychodzi i nie ma save&load, więc jedziemy z tym dalej. No reloading to też jest idea tego projektu.

Za to gra się zesrała z ilością spawnowanej meteorytowej stali i na dzień doberek we Flotsam mam w plecaku chyba 4xczerwony, 3xżółty i 2xniebieski xDDD Znalazłem też na Podzamczu chyba ze trzy zbroje xD 2xPikowana skóra i Lekka kurtka. Ta ostatnia wygląda mega klimatycznie (jak na trailerach), więc nawet mimo gorszych statsów śmigałem w niej aż do końca prologu.

Aha, i nasza postać nie będzie się opierać na wigorze, więc postanowiłem przy treningu pójść w żywotność. Te 50 HP się zmultiplikuje Raffardem i będzie z tego większy pożytek przy tym buildzie, niż o ułamek sekundy szybszy regen wigoru.

Wybory

Wybory podjąłem te same jak wcześniej, więc tutaj nie ma czego wyjaśniać. Jeżeli ktoś chciałby podyskutować to zapraszam!

Technikalia

Postanowiłem wyłączyć wbudowany antialiasing, bo to jakaś słaba implementacja FXAA, które straszliwie bluruje tekstury. Żeby to przełamać trzeba dać AllowSharpen=1 a to z kolei robi masę artefaktów i gra wygląda gównianie. Aliasing widać, na yt pewnie mniej, ale za to tekstury są ostre jak na ubersamplu.
Dodałem też jeden filtr przez Nvidia Experience, jest bardziej kinowo i kolorystyka aż tak nie ucieka w zielony. Punkt bieli jest rozjechany, ale w tej grze się tego nie da wyregulować.

Odcinek trzeci się wrzucił i się przetwarza, dam znać jak już będzie można oglądać w rozsądnej jakości.

Edit: widzę, że drugi odcinek też na razie jest tylko w 1080p, strasznie długo przetwarza te moje filmiki

Tag do obserwowania/czarnolistowania: #maartengra

Chcesz być wołany do kolejnego odcinka - zaplusuj pierwszy wpis
Nie chcesz być wołany do kolejnego odcinka - odplusuj pierwszy wpis

Wołam:


#maartengra #wiedzmin #wiedzmin3 #wiedzmin2 #gry #pcmasterrace #thewitcher #tworczoscwlasna
MarteenVaanThomm - Wiedźmin 2 | Nagła Śmierć | No Quen | E01-E02

Czołem Mircy! Nie...
  • 4
Postanowiłem wyłączyć wbudowany antialiasing, bo to jakaś słaba implementacja FXAA, które straszliwie bluruje tekstury. Żeby to przełamać trzeba dać AllowSharpen=1 a to z kolei robi masę artefaktów i gra wygląda gównianie. Aliasing widać, na yt pewnie mniej, ale za to tekstury są ostre jak na ubersamplu.


@MarteenVaanThomm: Kurde to przez to ja mialem te artefakty jak mialem wlaczony antialiasing bez ubersampla?

Podobno ze to sie naprawialo gdzies w plikach konfiguracyjnych cos
Za to gra się zesrała z ilością spawnowanej meteorytowej stali i na dzień doberek we Flotsam mam w plecaku chyba 4xczerwony, 3xżółty i 2xniebieski xDDD Znalazłem też na Podzamczu chyba ze trzy zbroje xD 2xPikowana skóra i Lekka kurtka. Ta ostatnia wygląda mega klimatycznie (jak na trailerach), więc nawet mimo gorszych statsów śmigałem w niej aż do końca prologu.


@MarteenVaanThomm: dobry myk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gandalf_Rudy: tak, sharpen to zło, ale musieli to zrobić, bo ten ich antialiasing rozmazuje obraz jak cholera, podobnie jest w RdR2, tam jest trochę lepsza wersja tego FXAA (TXAA), ale działa to tak samo gównianie

@NiepoprawnyKomentator: kamienie żywiołów też wypluwało na potęgę, zazwyczaj miałem 1 lub maks 2 po dopłynięciu do Flotsam, teraz mam 5 xD

Szkoda tylko, że we więzieniu nigdzie Solidnego Kordelasa nie wydropiło, byłoby bezpieczniej w porcie