Wpis z mikrobloga

@Franzowaty:
@Viktor7874:
Z mikstur jest fajny sposób, otóż można zrobić miksturę, która zwiększa narzucanie czarów/ulepszeń na ubrania i biżuterie, a następnie po założeniu tych ulepszonych ubrań i biżuterii, możemy tworzyć lepszą miksturę pod ulepszenia... innymi słowy, można tak w nieskończoność.
Ja zrobiłem dla testu co z tego wyjdzie i tak oto na najtrudniejszym poziomie trudności, za pomocą jednego machnięcia drewnianym mieczem, zabijam każdą postać, a mikstury niewidzialności, odporności itd. działają
@Eskim0s: taaaa, nie od dziś wiadomo że połączenie alchemii i zaklinania to taki legalny cheat w Skyrim.
Alchemia pozwala na wykonanie mikstury +do zaklinania a zaklinanie pozwala na zwiększenie skuteczności alchemii.
Jedno i drugie można powtarzać po ulepszeniu.
Kiedy statystyki bonusów zaczynają przekraczać +1000% (a to po kilkukrotnym maxowaniu statyk biżuterii i ubrań oraz mikstury do zaklinania spokojnie mozna uzyskać) gra zaczyna sie robić zbyt łatwa.
Sam kończyłem już raz grę
@Franzowaty:

Niestety taka gra frajdy nie daje....

Dla mnie frajdę dają gry właśnie z ułatwieniami, głównie trainer'y i cheat'y.
Jakoś pierwsze momenty ich używania, były przy premierze GTA 3, później stawały się standardem w kolejnych częściach, a także w innych grach, że bez wspomagania nie chce mi się grać.

Przykład z zaklinaniem przedmiotu i potem ulepszenie go nieskończoność razy w Skyrim'ie podałem jako jedną z wielu fajnych/śmiesznych możliwości, a z tego
@Eskim0s: Od czasu do czasu sam tez lubię się dowartościować i korzystam z wemoda ;)
Jeśli lubisz ułatwienia polecam.
Ale naprawdę o wiele lepiej czuje się kończąc jakiś tytuł bez wspomagania. Co najwyżej zaglądając do solucji czy poradników.
Ale gry są po to aby się nimi cieszyć, wiec niech każdy gra tak jak lubi :)
@Viktor7874 można iść w alchemię i tworzyć mikstury niewidzialności, można używać niewidzialności ze szkoły iluzji, a można też mieć wymaksowane drzewko skradania + ekwipunek z bonusami do skradania i ta niewidzialność nie będzie potrzebna