Wpis z mikrobloga

#ps5 #support #infolinia #dualsense

Czy miał ktoś podobny kłopot i wie jak go rozwiązać?
Prawy trigger w dualsense przestał działać, dodzwoniłem się na infolinię playstation i po rozmowie konsultant stwierdził, że wymienią mi na nowego pada, wyślą na maila wszystkie potwierdzenia i dane do wysyłki, a ja mam tylko zamówić kuriera.

Kurier zabrał paczkę 08.12.2021r. ode mnie, mam spisany protokół odbioru paczki. Do tej pory centrum logistyczne playstation nie otrzymało mojej paczki i na infolinii odsyłają mnie do kuriera DPD, zaś kurier DPD ma potwierdzenie iż centrum logistyczne odebrało paczkę 10.12.2021r. rano i odsyłają mnie na infolinię playstation i tak w kółko.

Podsumowując support twierdzi, ze paczki nie ma, a DPD twierdzi, że paczkę dostarczyło i mają na to potwierdzenie.
Może ktoś przechodził podobną sytuację i może mi pomóc. Z góry dziękuję.
  • 6
@hell_on_earth no to jak jest doręczona to raczej doręczyli, bo zwykle wymagany jest podpis odbioru, szczególnie przy takiej wysyłce.

Moim zdaniem Sony albo ich support coś leci w CH. Może support sam nie wie co się dzieje na serwisie. Już nieraz w innych firmach miałem do czynienia z takimi kwiatkami.
@hell_on_earth:

Oni maja tam burdel przez te oddzialy porozrzucane po calej Europie, a serwis jeden we francji, śledzenie nie działa no i zadnych informacji support na temat przesylek nie ma, to normalne, do konca przyszlego tygodnia dostaniesz pada.