Wpis z mikrobloga

#!$%@?, zaraz będzie miesiąc jak jestem bez pralki. Kupiłem ją w maju i 20 listopada zgłosiłem awarię - okazało się że problemem jest pęknięta przeciwwaga i stąd głośna praca przy wirowaniu. Na początku zeszłego tygodnia serwisant przyszedł z nową częścią która okazała się również pęknięta, a przy okazji uszkodził jakąś cześć w zbiorniku i o ile nową przeciwwagę już maną to na cześć zbiornika dalej czekają. Masakra, nie polecam serwisu Samsunga. :(

#dom #gorzkiezale #samsung #agd #pralka
  • 2
  • Odpowiedz
@wuut, chcielibyśmy wyjaśnić tę sprawę, dlatego prosimy o kontakt poprzez wiadomość prywatną wraz z numerem zgłoszenia serwisowego, numerem seryjnym urządzenia oraz Twoimi danymi kontaktowymi w celu weryfikacji.
  • Odpowiedz