Wpis z mikrobloga

Cześć @OrzechowySos, jakiś czas temu śledziłem projekt, który wielokrotnie reklamowałeś na tagach. O ile dobrze pamiętam coś o tym chyba też było kiedyś na #bitcoin Nie jestem ze wszystkim na bieżąco, czasem tylko wpadnie mi kilka informacji, gdy przelecę wzrokiem po mirko.

Nie wiem czy głupie, czy nie te pytania. Nie jestem dobrze zaznajomiony z altami. Od kiedy tylko zainteresowałem się kryptoświatem, to starałem się pozyskać jak najwięcej informacji o bitcoinie, bo nie lubię inwestować w coś, czego nie pojmuję.

Sprawdzałem waszą stronę projektu, którą wklejałeś. Sądząc po informacjach, prawdopodobnie już całkiem sporo jest zrobione. Tak przynajmniej to wygląda dla kogoś takiego jak ja, kto nie ogarnia IT. Dlatego chciałem zapytać, czy to jest jakaś faza końcowa projektu, czy jeszcze dużo trzeba będzie wykonać. Spodziewacie się w przyszłym roku, że dostarczycie jakieś gry?

To mogą być jakieś większe produkcje, czy raczej nie rzucacie się na głęboką wodę i nie będziecie konkurowali z jakimiś hegemonami? Obstawiam, że raczej podejmiecie współpracę z jakimiś mniejszymi twórcami?

Jest coś jeszcze ciekawego co możesz zdradzić, w taki sposób, aby nie naraziło "NDA" Twojego projektu?
#up #kryptowaluty
  • 19
@sxldsxxl: Hej,

dziękuję za wiadomość. Miło, że ktoś o nas tutaj pamięta.

Projekt się prężnie rozwija, obecnie jesteśmy w trakcie prywatnej sprzedaży tylko dla wybranych osób, które pomogą nam czymś więcej niż tylko pieniędzmi. Runda jest globalna.

Whitepaper EN: https://hashup.it/documents/whitepapers/whitepaper-en.pdf
Whitepaper PL: https://hashup.it/documents/whitepapers/whitepaper-pl.pdf

Co do gier, technicznie JESTEŚMY GOTOWI DO WYDAWANIA GIER AAA JUŻ W MARCU/KWIETNIU, po uzyskaniu wsparcia od inwestora, który pracował nad swoim narzędziem przez 5 lat. Rozmawiamy również
@OrzechowySos: Czyli można powiedzieć, że projekt jest dalej niż bliżej. Nie spodziewałem się w sumie planów dotyczących wydawania jakichś większych gier. Mam tutaj na myśli jakieś formaty konkurujące z seriami Assassin Creed lub Tom Clancys. Ale skoro platforma będzie mogła działać już w drugim kwartale przyszłego roku, to całkiem spory i ciekawy postęp.
@OrzechowySos, a szkoda ze już się nie udzielasz, bo te airdropy były o wiele hojniejsze i łatwiejsze do otrzymania niż oficjalne 10# ze strony + jeszcze fee :)

Może taki pożegnalny drop tu? -> 0x14C2E06AA5c9A61bBDfFbB8f32a511C9cAd15Db1
@devones: Lol dostalem bana za multi, bo chciałem zrobić po prostu konto zweryfikowane na naszą firmę XDDD i skomentowałem z jednego wykopa zwiazanego z tematem.

Co do mojej aktywności to oczywiście, że się nie udzielam bo wy jesteście nienormalni XDDD

@rysiekryszard

Przez udzielanie się mam na myśli pisanie postów i rozdawanie #

W każdym razie mamy juz bazę kilkunastu gier, u nas zajebiscie robimy rundę na kilka mln $ do ktorej
@OrzechowySos: Konta firmowe są dozwolone, pod warunkiem jeśli nie będziesz sobie wykopywał znalezisk z drugiego konta i plusował wpisów - dostałeś bana również za manipulacje głosami czyli chyba jednak nie przeczytałeś za co.

W każdym razie mamy juz bazę kilkunastu gier, u nas zajebiscie robimy rundę na kilka mln $ do ktorej trzeba dostac zaproszenie


@OrzechowySos: Nie znam tego projektu dopiero dziś mi wyskoczyło, mam takie pytanie, jak rozwiązaliście problem
Dobra widzę informację w whitepaper

BitTorrent jest protokołem plików p2p. Twórcy, którzy nie chcą utrzymywać własnej infrastruktury plików mogą za darmo udostępniać pliki gry przez protokół BitTorrent.


BitTorrent do takich zastosowań będzie fatalny, premiera udostępnienie tytułu równo o pewnej godzinie, wszyscy chcą pobrać np. 300 GB danych prędkości i frustracja będzie ogromna. Wiele klientów gry owszem wykorzystuje ten protokół ale jako wsparcie CDN np. przy update, przy premierze gry nie będzie to
@devones: Nasz dostawca lanchera ma koszty na poziomie 0.01$ za GB z tego co pamiętam i mamy z nimi deala, że my pokrywamy całość kosztów. Ponadto będziemy pierwszą dystrybucją gier, która korzystać będzie z torrentów, ale to będzie w pełni działać dopiero po grudniu 2022. No wiesz, nikt nie robił jeszcze patchowania gier w lancherze od razu w torrenach. W każdym razie u nas jest to gorący temat.

Co do bana
@devones: Hmmm, widzę że się znasz na rzeczy. Czemu przy "gorących" plikach na torrent na premierę będzie się wolniej pobierać? Czy to nie tak że pliki, które mają dużo osób pobierających w tym samym czasie nie są szybciej pobierane?
Co do bana to ja nie miałem prawie żadnych aktywności na tamtym koncie poza dwoma komentarzami. Ten portal to żart XD


@OrzechowySos: Czy z innych kont np. z tego co piszesz zapulsowałeś sam swój komentarz - to jest manipulacja głosami. Czytaj z zrozumieniem.

@devones: Nasz dostawca lanchera ma koszty na poziomie 0.01$ za GB z tego co pamiętam i mamy z nimi deala, że my pokrywamy całość kosztów.


@OrzechowySos:
Przykład z ostatnich 48 godzin, steam potrzebował "zaledwie" 14 Tbps aby utrzymać ruch. Już w 2016 roku masowo wdrażali własne rozwiązania CDN i wpinali się bezpośrednio do operatorów w IXP z portami po 100Gbps. Wiesz jakie są koszty tych zabaw? Może i macie pomysł, chcecie zbawiać świat i mieć zerowe prowizje ale widzę że do końca nie masz pojęcia jakie koszty generuje taka zabawa żeby zapewnić wysoką jakość dostarczania.
d.....s - Przykład z ostatnich 48 godzin, steam potrzebował "zaledwie" 14 Tbps aby ut...

źródło: comment_1639910581M5xiJbLOqSNmgyiUEiaUy5.jpg

Pobierz
@devones: Poczytałem Twoje komentarze w wątkach, daruj sobie kimkolwiek jesteś. Tracisz prywatny czas na Orzechowego Sosa. On Ci nigdy nie udzieli żadnej rzeczowej odpowiedzi. Sam zadałem tu kilka pytań (i ten wątek nie jest pierwszą taką próbą). Nigdy mi na nic nie odpowiedział. Jedyne na co się zdobył to wypluwanie takich ogólników, jak gdyby miał je zapisane na kartce i rzucał ludziom w stylu kopiuj-wklej. Widzę, że jesteś jakimś poważnym gościem,