Wpis z mikrobloga

@John_archer no a czemu Mercedes składa protest? Bo SC miało zjechać okrążenie później od tego jak zdublowani mogli odzyskać pozycje. Nie wspominając o tym, że tylko ci między HAM i VER sobie pojechali np. ci między VER a SAINZ musieli zostać
@tomek8a: Bo chwytają się czego mogą? Ten protest o wyprzedzanie za SC to żart. Skąd wiesz, że miał zjechać okrążenie później? Dlaczego nie miał zjechać na tym samym okrążeniu, jeżeli nie byłoby tej dziwnej decyzji o braku oddublowania? Nie wiemy tego. To wszystko jest złożone. Łatając sytuacje puścili kierowców pomiędzy, żeby zawodnicy walczący o końcowa pozycje ścigali się do końca.
@jacao nie chodzi o to wyprzedzanie za SC bo to oczywiście byłaby przesada, a jeśli pytasz o to czemu SC ma zjechać okrążenie później niż zdublowani wynika to z "podręcznika zasad": "once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the FOLLOWING lap”
@tomek8a: Tak, znam, rozumiem. Może źle przedstawiłem pytanie. Pytałem w związku z Twoją postawioną tezą, że SC miał zjechać okrążenie później. Czy wiemy, że jeżeli nie byłoby tej pierwszej dziwnej decyzji o braku oddublowania i zawodnicy zdublowani ruszyli by wcześniej do przodu, czy cały proces nie zakończył się na tym samym okrążeniu. Nie wiem, nie widziałem takiej informacji, sam nie analizowałem, dlatego pytam w związku założeniem, że mieli ruszyć okrążenie później.
@jacao tu się zgadzam, nie wiadomo czy tor był czysty już wcześniej i można było ich puścić szybciej, fakt jest taki że ruszyli za późno żeby SC zjechało przed końcem wyścigu. W tej sytuacji moim zdaniem trzeba było ich albo zostawić albo zakończyć za SC
@tomek8a: Fakt jest taki, że sędziowie robią straszny burdel. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Gdyby dojechali za SC, to można by wrócić do braku reakcji za ścinanie zakrętu z początku wyścigu. 5 sekund znów by zmieniło pozycje.