Wpis z mikrobloga

  • 2
@InivaridU haha miałem taką sytuację też, zgłoszenie, że domofon nie działa, no to idę do babeczki, mówię, od razu, że jak usterka z naszej winy to robimy za darmo, jeżeli nie, to kasuję 100zl albo więcej, zależy od usterki. Okazało się, że był wyciszony xD
  • Odpowiedz
Korzystajac z okazji przypominam, ze wiekszosc awarii pralek to zapchany filtr i naprawiacze pralek czesto o tym mowia, ze ludzie bez sprawdzenia tego dzwonia po pomoc.
  • Odpowiedz
@janusz_z_czarnolasu: pracowałem kiedyś na helpdesku, zdarzało się, że użytkownikowi wygasało hasło do logowania do systemów (w tym do skrzynki email) - teraz już nie pamiętam jak to dokładnie wyglądało, ale zdarzało się, że operatorzy wysyłali nowe hasła właśnie na adres email xD
  • Odpowiedz
U mnie też zepsuł się domofon, zadzwoniłem do spółdzielni, w piątek dzwoni pan od naprawy i mówi, że będzie o godzinie tej i tej, a ja do niego, he he

  • Odpowiedz