Wpis z mikrobloga

#leagueoflegends
Jakie wrażenia macie z obecnego przedsezonu? Jak dla mnie nuda, gra stała się za bardzo zręcznościowa, elementy strategii zmarginalizowane, za dużo obrażeń. Jak dla mnie sezon 12 to będzie przerwa, może wrócę na 13 jak coś się poprawi, ale tendencja od lat jest znana, także wygląda na to, że Riot skutecznie zniechęcił mnie do grania w niegdyś ulubioną grę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 12
@s3mpaaj: Kiedyś było spoko, ale teraz gra wygląda tak, że kto pierwszy się wyłoży to przegrywa, szanse na powrót są bardzo niskie (przynajmniej na moim poziomie platyny) + za duży wpływ junglerów na wynik, praktycznie każda gra w leśnikiem w formie autofill to przegrana
@D_Train: presezon jak presezon, zawsze się tak gada, a potem się gra w gierkę, mało grałem w presezonie, bo mało czasu, ale no co, 2 nowe smoki z czego 1 imo #!$%@? op, te portale to dziwna sprawa, wolałbym żeby ich nie było, ale trudno, itemki jak itemki, chyba nie ma nic specjalnego.
@LubieGroszek: Gram w ligę jeszcze zanim był sezon 1, takie mam subiektywne odczucie w tym sezonie
@Agilled: Teraz zanim w ogóle bounty się włączy to przy przegrywającej linii masz przeciwnika, który ma killa czy dwa, do tego złoto z opancerzenia wieży, co de facto uniemożliwia sensowny comeback. Powodzenia w zdobywaniu bounty z topa kiedy stoisz naprzeciwko najedzonej Irelii albo Camille, szczególnie, jeśli lubisz grać tankami.
@D_Train: piszesz jak stary dziad, zawsze "kiedyś to było" ( ͡° ͜ʖ ͡°), a tak naprawdę to nie było, zawsze było coś co się nie podobało. Z resztą dobrze, że jak jesteś dwa kille w plecy ciężko zrobić comeback, na tym to przecież polega
@Agilled: Kiedyś postacie, które wymagały skalowania miały mniejsze problemy z jakością gry, obecnie praktycznie cała klasa tanków to niszowe wybory (popatrz na popularność takich postaci jak Orrn, Taric, Rammus, Rell, Sejuani, Braum i tak dalej). W tej grze obecnie liczy się tempo, które zapewnić może bardzo ograniczona ilość postaci, meta nastawiona jest na szybkie i punktowe akcje, a nie na powolne budowanie przewagi. Jasne, to dobrze wpływa na wygląd gry podczas
@D_Train: ale #!$%@?.

Paczam na telefonie na lol legacy nasus wr 53,7, malphite 53%.
W sezonie 11 najlepszym suportem byla leona a zaraz za nia alistar.

Jako przyklad #!$%@? mety dajesz gierki z pro sceny gdzie graja na siebie grupy po 5 chlopa ktorzy w teame graja regularnie po 12h dziennie i zestawiasz to ze swoimi gierkami z soloq gdzie grasz z ludzmi ktorych pierwszy raz na oczy.

Na solo q
@D_Train: co wcale nie oznacza ze to jest zly champion a tyle ze nie jest hypowany we wszystkich internetowych gowno poradnikach i statystykach.

Ludzie sie okrutnie spuszczaja nad ta meta jakby to ze wygrywaja i przegrwaja znaczacej czesci zalezalo od mety a nie od ich skilli i umiejetnosci ogarniecia makro. I tak sie kreci zycia cud gdzie gracze placza ze nie pasuja w mecie zamiast spojrzec prawdzie w oczy ze nie