Wpis z mikrobloga

Daje informacje dla potomnych, english version below

HIKVISION HILOOK NVR nvr-104mh-d/w AXIS IPCAM PROBLEM IP CAMERA EXCEPTION CAMERA DISABLED OR NOT CONNECTED 302

Jak ktoś miał problem z tym że nie mógł poprawnie podłączyć kamery, na kompie działa, NVR wyszukuje a robił wszystko wg instrukcji, to robił to prawdopodobnie źle.
W panelu rejestratora jako przykład jest [type]://[ipadress]:[port]/[link] i jeśli to podasz w polu PATH to ŹLE!

w polu [path] wpisujesz tylko /axis-media/media.amp ,w dodatkowym można dodać //onvif-media/media.amp

Na zdjęciu poprawne ustawienie, potem w głównym menu kamery tylko dodajesz swoje ip, użytkownika oraz hasło i powinno działać

Testowałem to na kamerach Axis M3004-V z Hilook NVR-104-MH-D/W
-----

If you got problem that you cannot get connection to the camera, even if it works from you PC, Hilook NVR finds it, but cannot connect, and you were doing it like manual tolds you - you was doing it wrong way.

On the NVR panel for the example is [type]://[ipadress]:[port]/[link] and if you write it on the PATH field, it is WRONG!

in the [path] field you need to write only /axis-media/media.amp , you can add in the substream //onvif-media/media.amp

On the pic there is valid setting, on the main config cam menu you only adding you'r ip adress, user, and password, this should work fine.

I've tested it on Axis M3004-V cam, with Hilook NVR-104-MH-D/W
#cctv #kamery #hikvision #axis
Pobierz ButtHurtAlert - Daje informacje dla potomnych, english version below

HIKVISION HIL...
źródło: comment_1636974721QpRWJqxfAqr4etDtIWprS8.jpg