Wpis z mikrobloga

Mireczki, jak korzystacie z #cinemacity #cinemacityunlimited to sprawdźcie czy przypadkiem nie pobrali wam dwa razy opłaty za ostatni miesiąc.
Na telefonie mojego różowego zwróciło uwagę powiadomienie o kolejnej płatności za 01.11, a pamiętam, że ubiegłego dnia zdążyli już pobrać.

Sprawdziłem szybko swoje konto - taka sama sytuacja, pobrali mi dwa razy 45 zł (unlimited łącznie z Warszawą).
Po kontakcie na FB polecili napisać maila na unlimited@cinema-city.pl - co też zrobiłem, ale w ramach swojego numeru karty Unlimited. Na drugi dzień odpisali przyznając się do błędu

Uprzejmie informujemy, że system nieprawidłowo oznaczył status konta Unlimited po pobraniu płatności w dniu 31/10, co skutkowało automatycznym pobraniem płatności w dniu następnym.

Zleciliśmy już zwrot niesłusznie pobranej kwoty. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.


Po czym dostałem też mail z PayU o zleceniu zwrotu - szybka fajna akcja, tu na plus.

Sprawdziłem po paru godzinach konto różowego - a tam brak maila o zwrocie, obie płatności w banku już rozliczone, więc chyba nie potraktowali tego jako global. Dopiero jak różowy też maila wysłał to i u niej przystąpili do zwrotu ( ͡° ʖ̯ ͡°)

FYI, może komuś też zjadło 45zł niesłusznie.

#kino #afera (xD)
Pobierz yacolek - Mireczki, jak korzystacie z #cinemacity #cinemacityunlimited to sprawdźcie ...
źródło: comment_16360445804rpFZnP9sDvCxstOvXoar8.jpg