Wpis z mikrobloga

Przelewam na sześciopak piwka jak ktoś pomoże. Wzmacniacz TP-Link RE450 po skonfigurowaniu nie chcę się przełączyć na stronę logowania do sieci (internet szkolny, do którego co 24h trzeba podać email żeby działał). Z TP-Link RE200 nie ma takiego problemu, po skonfigurowaniu od razu przechodzi na stronę logowania do sieci. Próbowałem konfigurować i przez aplikacje thetera jak i komputer ale nie działa w żaden sposób. Widziałem w internecie że ktoś też miał kiedyś taki problem i powodem była zbyt mała przydzielona pula adresów IP w ustawieniach wzmacniacza ale ja nie wiem jakie adresy mam tam wpisać bo jestem zielony. W komentarzach wysyłam screeny z działającego re200 i niedziałającego re450.
#komputery #wifi #tplink #internet #siecikomputerowe
Kutecz - Przelewam na sześciopak piwka jak ktoś pomoże. Wzmacniacz TP-Link RE450 po s...

źródło: comment_1635973134J8G4Twp2OO2K035SrBbNsA.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
@Kutecz: skąd dostajesz ten adres ip który podajesz? Raczej w sieci szkolnej jest serwer dhcp, a ty tak sobie wpisujesz spod palca. Możesz natrafić kiedyś na konflikt.
A jeśli faktycznie ten serwer dhcp tam jest, to już na reapeterze powinieneś go wyłaczyć
  • Odpowiedz
@Ratriczek: Nie wiadomo w ogóle czy ten repeater robi swój nat, po co mu serwer dhcp, nie wiadomo co jest jakim interfejsem, ogólnie takie sprzęty to jakiś sieciowy kabaret ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ratriczek: na tym ostatnim screenie wpisałem byle co ale też nie działa. Wysłałem go zeby pokazać co mogę wpisać. A na tych dwóch pierwszych no to automtycznie mi przypisuje adres.
@Czlowiek_Ludzki: może by zadziałało ale potem i tak po 24h nie będzie chciało przkierować na strone logowania bo weźmie znowu swój stary adres domyślnie?
  • Odpowiedz
Na tym działającym nie mam nawet ustawień dhcp. Niby tańszy i prostszy sprzęt a działa od buta wszędzie...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0