Wpis z mikrobloga

Jeśli kogoś wyrzuciło z koszyka itp. to powinniście dać radę wejść dalej, a bilety które wybraliście powinny tam nadal być. Ja się ostro musiałem naklikać, bo responsywność strony była totalnie z dupy, ale ostatecznie udało się kupić. Jak jakiś przycisk nie będzie chciał działać, to polecam skopiować link i spróbować otworzyć w nowej zakładce, mi to trochę pomogło.
#reprezentacja
  • 11
  • Odpowiedz
@Bruno_Banani: ja po tym jak mi wyrzucało jakiś #!$%@? serwer error, dawałem ctrl+f5 i o dziwo, do kolejki mnie nie wyrzuciło. Aczkolwiek totalna zgoda, że mocno #!$%@? ta sprzedaż działa.

Za pierwszym razem faktycznie wyrzuciło mnie z kolejki, ale po odczekaniu swojej kary (dzięki za tipa o sprawdzeniu miejsca w kolejce w network, bo zastanawiałem się czy to się w ogóle rusza) na szczęście bilety, które wybrałem, ciągle były w koszyku.
  • Odpowiedz
@donCorleone: wybierasz miejsca, klikasz kup bilet, potem wprowadzasz dane osób (jak kupujesz dla kogoś to warto mieć przygotowany ich pesel, bo jak za pierwszym razem za długo czekałem to wyjebkę do kolejki zaliczyłem), sprawdza ewentualne zakazy stadionowe, potem potwierdzasz, że są dobre dane do biletów, adres wysyłki, dane do faktury, metoda płatności i voila.
  • Odpowiedz
Nie masz w sensie, że jesteś obcokrajowcem bez numeru pesel czy nie znasz?
Jeśli nie znasz to ni cholery nie przejdzie, bo jest to pole wymagane. Jeśli nie masz, to przynajmniej przy rejestracji konta pytało o numer paszportu bodajże, ale jak to jest z zakupem biletu, nie jestem w stanie powiedzieć.

Jeśli kupujesz bilet dla siebie ze swojego konta, to Twoje dane zasysa automatycznie.
  • Odpowiedz
Jeśli używasz Chrome, to prawym->zbadaj i po prawej stronie zakładka network, co chwilę wyskakuje nowa wartość "miejsce w kolejce" i jak klikniesz to widzisz, które masz miejsce
  • Odpowiedz