Wpis z mikrobloga

Mircy jak to jest. Zamykając konto w banku, nie powinno być możliwości logowania się do systemu bankowości online, prawda? Co w przypadku jeśli nadal można się zalogować na swoje konto, pomimo zamknięcia konta, czy to nie podpada pod jakieś RODO srodo? Co prawda rachunku już nie widać ale nadal są tam dane.

#banki #bankowosc #rodo #kontobankowe
  • 11
@ayyy_lmao: Ok, jest taka możliwość, ale to jest strasznie nielogiczne, bo jeśli klient przychodzi i chce zamknąć rachunek, to po jakiego wuja mu pusty elektroniczny dostęp do czegoś z czego nie może już korzystać bo nie ma tam już rachunku ani innych usług?
@madstorm: ale niektóre banki umożliwiają przez uslugi elektroniczne zakładanie kolejnych rachunków, składanie wniosków o kredyty itp. to jest kwestia konstrukcji umowy o ror i wewnętrznych regulacji banku.
@madstorm: Umowa o dostęp do bankowości elektronicznej to osobna umowa, tak samo jak umowa o kartę kredytową, kartę debetowa. Każda zakładana lokata, kredyt i cokolwiek to jest zazwyczaj osobna umowa. Zamykając konto rozwiazaleś tylko jedna łącząca Cie z bankiem umowę. Umów z bankiem masz pewnie z 10 jak nie więcej tylko nie zdajesz sobie z nich sprawy. Jeśli chodzi o rodo to nie jest to takie proste bo są inne ustawy,
@Obserwator91: ok, rozumiem i jestem świadomy tej klauzuli o trzymaniu danych, ale nadal uważam że rozstając się z rachunkiem, nie posiadając także innych usług konsultant powinien zapytać co z bankowością elektroniczną.