Wpis z mikrobloga

Na początku lat 2000 zażartą walkę o klienta toczyły Seicento z Matizem. Sejków jeszcze sporo jeździ, Matizów dużo dużo mniej. Jaka jest wg Was główna przyczyna? Rdza?
#motoryzacja
  • 19
  • Odpowiedz
@ewataewa: Sejki gniją jeśli się o nie nie dba, ja mam taki który nie ma grama rdzy ale konserwacje podwozia to podstawa.
Ludzie mieli #!$%@? więc auta gniły, diagności nie chcą podbijać przeglądów a zrobienie progów czy podłogi to czasem wartość takiego auta więc taniej go zawieźć na złom. Oto cała przyczyna
  • Odpowiedz
@ewataewa: seicento było produkowane chyba dłużej w Polsce (o 3 lata), do tego miało jako taką sylwetkę, matiz był brzydki, pamiętam, że jak zdałem prawko w 2007r. to ojciec mnie straszył, że kupi mi to na pierwsze auto i byłem przerażony dużo lepiej prezentował się Lanos z rodzine daewoo, na szczęście skończyło się na skody fabii.
  • Odpowiedz
@ewataewa: btw Sejczento szkoda bo to fajne bezawaryjne samochodziki dla kogoś kogo nie stać na samochód za 10 tysięcy, a nie chce jeździć skuterem, na dojazdy do pracy nie ma lepszego autka. Można kupić trupa za 3k który będzie tylko się psuł albo ciągle stwarzał problemy a można kupić Seicento i mieć spokojną głowę że jak silnik jebnie to go wymienisz z szwagrem po 4 paku a silnik za 300zl kupisz
  • Odpowiedz
@ewataewa: lepsza blacha i lepsza jakość, przez krótki czas przed zakończeniem produkcji matiz był produkowany pod marką fso i to był absolutny złom, ostatnio gdzieś przypadkiem widziałem jednego takiego ale ogólnie to były już przedśmiertne konwulsje fabryki na żeraniu
poza tym jak pojawiły się plotki (które później okazały się być prawdą) na temat bankructwa daewoo to ludzie przestali je kupować bo bali się że będzie problem z serwisowaniem tych aut
  • Odpowiedz
a fiaty niby nie rdzewieją?


@Zalogo: Pytam tylko. Mieliśmy w domu dwa Sejki, z 01 i 05 i był spokój, ale to pewnie dlatego że...

Sejki gniją jeśli się o nie nie dba, ja mam taki który nie ma grama rdzy ale konserwacje podwozia to podstawa.

@droid43210:

sporo widywałem matizow w Europie i Azji ale pod marką chevroleta

@blinxdxb:

seicento było produkowane chyba dłużej

@rakiwo:
Koleżanka miała właśnie
  • Odpowiedz
@ewataewa: pierwsze sparki jakie widziałem 15 lat temu w Dubaju to był Matiz 1:1, potem jakieś lifty zaczęły wychodzić. Nie wiem ile lat miały te co widziałem, ale jeździło tego sporo. Widziałem też je w UK, bardzo dużo. W przeciwieństwie do fiatów. Myślę, że matizow się znacznie więcej na świecie sprzedało, tak ze 100x więcej.
  • Odpowiedz
@molksiazkowy1111: Uno w swoich czasach wyglądał jak normalny samochód, pamiętaj, że wychodził w latach 90-tych gdzie po drodze jeździły tylko polonezy i maluchy. Drugi to nie wiem o jakim mówisz ;)
  • Odpowiedz
@ewataewa: Znam typa, ktory jezdzi po Polsce i skupuje takie auta. W zaleznosci od stanu rozbiera je na czesci, pakuje na maksa kontener morski i wysyla. Twierdzi, ze swietny biznes.
  • Odpowiedz