Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dobły, przyszłam się wypłakać (toto głównie) i prosić o radę, chyba

Dobra, to tak, od kilku tygodni szukam pracy, skończyłam liceum + maturę i nie mam doświadczenia, na studia nie idę bo hui, kursy ewentualnie.

Rozmowy kwalifikacyjne mam, więc CV nie jest jakieś okropne.
I tu zaczyna się dziać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#!$%@?łam już jakieś 5, I kid you not

Co myślę, że może być problemem:
- Combo #!$%@? (fajna rodzinka, kontrolująca matka która popełniła samobójstwo, ojciec miał i ma mnie w doopie + teraz mieszkam z alkusem) + introwersja (damski przegryw, przecie to niemożliwe ( ͜͡ʖ ͡ಥ) )
- Resting bitch face
- Ogromny stres który sprawia, że nie jestem w stanie się wysłowić podczas rozmowy (na co jako tako zaradziłam, benzo + kawa przed rozmową i jestem w stanie się jako tako wysławiać, ale #!$%@? zostaje ( ͜ʖ))
- Niechęć i nieumiejętność do nawiązywania relacji międzyludzkich, najchętniej to bym hodowała pingwiny na antarktydzie ( ͡o ͜ʖ ͡o)

Gorzki żal no.1: Byłam niedawno na "rozmowie", gość przez telefon powiedział, że zaprasza na dzień próbny, no fajen, stawiłam się w wyznaczonym miejscu. Po 5 minutach czekania na "rozmowę" powiadomiono mnie, że w sumie to zaszła pomyłka i odesłali mnie do miejsca X, gdzie powiedzieli, że grafika nie majo, i nie wiedzo, czy szukajo, więc zadzwonio. I teraz się zastanawiam, czy im coś nie pasowało, nie wię, może mam krzywą stopę czy coś, czy rzeczywiście tak nie ogarniają (° ͜ʖ °)

Jak chodzę ubrana na rozmowy? Czarne spodnie + biały t-shirt, bez tapety, bo tak chodzę na codzień. Może muszę się bardziej #!$%@?ć ala Julka, nie wię.