Wpis z mikrobloga

@ashmedai: dzisiaj zadzwoniłem po raz 3. Po raz 3 zostalo odebrane zgloszenie (poprzednie anulowane) zobaczymy. Nie za bardzo chcą sie fatygować zeby rozwiazac problem
  • Odpowiedz
@ogurekpl: U mnie router się #!$%@?ł jakieś dwa miesiące temu. Chyba z 8 razy dzwoniłem, żeby przyjechał technik go wymienić. Za każdym razem.. oni sprawdzą u siebie, resety i inne bzdety. W końcu nie mieli wyjścia i wysłali, zmienił router i śmiga.
Na forum pisałem, zgłoszenie przyjęte, będą sprawdzać.
Swoją drogą miałeś ok wcześniej czy od początku tak idzie?
  • Odpowiedz
Net tak ma od początku, dziś się zjawił technik. Początkowo nie chciał przyjechać kazał sprawdzić kartę. Powiedziałem mu ze laptop ma rok nie możliwe żeby miał tak słaba kartę sieciowa. Przyjechał ze swoim, podłączył i szok. Nie całe 100 Mb. Zgłoszenie przyjęte, sprawę badają w centrali. Będą się kontaktować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@szybkijakpoybany: Problem leżał po stronie sprzętu i po stronie netii. Na starym sprzęcie, na moim koncie był ustawiony max 100 Mb/s ,a na koncie techników normalnie śmigało 600. Wymienili mi router i narazie wszystko gra
  • Odpowiedz