Wpis z mikrobloga

Hejka - podobno z powodu 3D Secure, Apple Watche bez eSIM nie mogą już dodać karty do Apple Pay. Znaczy mogą, ale nie zweryfikuje się ich, bo do weryfikacji trzeba numeru telefonu, a Watch bez eSima...mieć go nie może. Tak twierdzi Santander. Czyli co - WSZYSTKIE Watche bez eSIM nagle są pozbawione Apple Pay? Oczywiście dotyczy to próby ustawienia karty od nowa, obecnie dodane działają. #apple #applewatch #applepay #iphone
  • 33
  • Odpowiedz
@Kosiek30: Postarają się to aktywować zdalnie, być może (bank). Nie ma gwarancji. Niemniej wiąże się to z kontaktem telefonicznym itd... Odechciewa się. Z kolei infolinia Apple słysząc nazwę banku + weryfikacja karty, wiedział już o co biega i to męka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Mathouse88: @Singularity00: @db95: @Speed60: @krisu253: @KuliG: @rumapark: kartę udało się aktywować, lecz bank musiał to zrobić samodzielnie po swojej stronie (co wymagało jednocześnie podrążenia tematu, bo tak oficjalnie...to 3D Secure, Watch z eSIM itd). Czyli się da, ale tak łatwo nie ma :-)

Generalnie jednak to rozwiązanie na tu i teraz. Jeśli zdarzy się rozłączenie pary z iPhonem, przywrócenie z backupu, wyzerowanie etc, ścieżka pójdzie
  • Odpowiedz
@Kosiek30: super … tak się kończą idiotyzmy unijnych dziadów nierozumiejących świata współczesnych technologii.
Było łatwo i wygodnie i jedocześnie bezpiecznie to nie trzeba utrudnić.

Dzięki za info w każdym razie.
  • Odpowiedz
@Opipramoli_dihydrochloridum: no tak, ale jak raz dodasz kartę to działa. I od baaardo dawna nie miałem potrzeby dodawania jej od nowa, więc wszystko działało. Teraz starłem się z potrzebą jej dodania od nowa i zonk :-)

Także teraz już wiem. Ale to podobno sprawa banku. Są takie, gdzie podobno problemu nie ma.

Ale to dokładnie ta sytuacja :-)
  • Odpowiedz
A jak to technicznie wyglądało? Nagle coś kliknęli i od razu była zweryfikowana? Czy musiałeś usuwać kartę i dodawać ponownie itd? Chodzi mi jak to od technicznej strony wyglądało żebym mógł coś wyjaśnić ludziom na infolinii bo na razie podjęli jedną nieudaną próbę :D
  • Odpowiedz
@krisu253: zwtczajnie mowilem, ze wiem, ze tak sie da. I koniec. Ze takie przypadki Santandera sa czeste i Apple oficjalnie mowi, ze weryfikacja jest po stronie banku i oni na to wplywu nie maka. To przycisnelo konsultanta, aby pchnal sprawe do dzialu technicznego, ktory zweryfikowal zdalnie karte. Tak po prostu. I dalo sie. Po prostu bylem stanowczy, aby przebic sie przez argument, ze nie da sie bo „brak karty sim”. Ich
  • Odpowiedz
@Kosiek30: ok, właśnie chodzi mi o to że kartę cały czas miałeś dodaną do zegarka tylko utkniętą na tym etapie „zweryfikuj kartę” i w pewnym momencie po prostu to zniknęło i mogłeś już korzystać z karty?
  • Odpowiedz
No i u mnie też się udało. Trzeba im od razu na infolinii powiedzieć że to znany problem i żeby przekazać zgłoszenie do działu technicznego, podałem jakie dokładnie urządzenie, model i dzisiaj po 14h mi się karta aktywowała.
  • Odpowiedz