Wpis z mikrobloga

Używane PS4 Pro z gwarancją, za ok. 1400 to byłby dobry biznes? Czy też, skoro już wyszło PS5, to zaraz PS4 Pro będzie już przestarzałe i jak będą wychodzić nowe gry, to już nie będą na tym sprzęcie iść?
W ogóle ceny gier na konsole są w tym dealu bardzo dużym minusem. Ale znów plusem są exclusivy, które nie wiadomo, czy w ogóle pojawią się kiedyś w wersji na PC.
Czy w ogóle lepiej byłoby darować sobie myślenie o kupieniu konsoli i rozglądać się za jakimś komputerem/laptopem? Ale wtedy trzeba by liczyć minimum 5 koła na jakiś przyzwoity sprzęt.
Co byście doradzili? Tylko, proszę, tak nie złośliwie. Po prostu lubię gry (choć żadna ze mnie "gejmerka") i chcę rozwijać swoje hobby, a zupełnie nie znam się na sprzęcie. #gry #ps4 #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
  • 52
@KatpissNeverclean: No więc na pewno Play Station, co prawda na peceta wyjdzie Uncharted 4, ale bez wcześniej trylogii, która też mimo że ma swoje lata ale trzyma się świetnie w zremasterowanej kolekcji wersji na PS4. Co do reszty exclusivów nie zapowiada się, by GOW lub TLOU wyszło na PC, choć nie można tego wykluczyć w przyszłości.
Moim zdaniem lepiej byłoby zainwestować w PS5, krążą plotki że Naughty Dog wypuści Remake TLOU
@KatpissNeverclean: Nie ma żadnych ograniczeń w odsprzedaży gry na fizycznym nośniku, gry nie są przypisywane do konta, przejdziesz, znudzi ci się, odsprzedajesz na olx. Swego czasu zastanawialem się, czy nie kupować gier na premierę, ograć porządnie i po miesiącu odsprzedać za 30zł taniej, ale lubię kolekcjonowac pudełka( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KatpissNeverclean: albo szukać taniej (chyba że jakiś fajny zestaw z grami które cię interesują to wtedy jeszcze można przeżyć tą cenę, ale raczej szukałbym bliżej 1000), albo za tą cenę masz nowego Xboxa Series S, do tego Game Pass i masz najtańszą opcję na granie we współczesnej jakości. No tylko jak chcesz exclusive'y to wiadomo, chociaż zawsze można z czasem upolować jakąś PS4 slimkę niedrogo.